Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Samsung the Frame (2019) uitgevallen en gaat niet meer aan

Pagina: 1
Acties:

• Gruijters
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 14-06 00:30
Goedemiddag iedereen,

Sinds een paar uurtjes (!) bezit ik een Samsung the frame 43 inch (2019 model).
Nadat we de art modus naar wens hadden ingesteld, nog niet eens tv gekeken verder, viel de tv uit en met geen enkele mogelijkheid weer aan te zetten.

Er is wel een rood lampje zichtbaar. Verdwijnt even zodra je op de afstandsbediening probeert de tv in te schakelen maar doet vervolgens helemaal niets. Alle kabels reeds meerdere keren eruit gehaald en opnieuw geprobeerd. Helemaal niets. Het lijkt wel of de connect box een ‘optater’ heeft gehad en nu echt dood is.

Iemand nog een idee? De winkel waar ik de tv heb aangeschaft is momenteel gesloten.

Daarnaast, iemand tips om de tv van de no gap mount te halen? Ik krijg dit met geen mogelijkheid voor elkaar... ik hoop dat ik de connect box kan omwisselen maar ik vrees dat de complete tv weer ingepakt kan gaan worden.

Gelukkig is het niet onze primaire tv maar het is wel heel erg zuur en frustrerend dit.

[Voor 4% gewijzigd door Gruijters op 23-05-2020 17:55]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mrmrmr
  • Registratie: april 2007
  • Niet online
Heb je de reviews gezien? review - en nog een review.

Ik zou hem in zijn geheel terugsturen, een gewone OLED kopen en van het overgebleven geld bij de kunstuitleen echte kunst halen.

palimpsest

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gruijters
mrmrmr schreef op zondag 24 mei 2020 @ 10:33:
Heb je de reviews gezien? review - en nog een review.

Ik zou hem in zijn geheel terugsturen, een gewone OLED kopen en van het overgebleven geld bij de kunstuitleen echte kunst halen.
Ik heb in de woonkamer een 65 inch oled hangen. The frame was een experiment om te kijken wat voor kunst zowel ik en mijn vriendin mooi vinden. De art modus is erg indrukwekkend.
Daarnaast kan je dubben over de kwaliteit van het beeld ansich maar niet over het feit dat het normaal is dat een tv niet meer aan gaat na je het een uurtje hebt gebruikt.

De tv is dus na een uur gebruik al defect.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 14-06 14:11
Ja dat kan gebeuren, vervelend is het wel.
Je hebt 2 opties. Tv terugsturen of aanmelden voor reparatie bij de winkel waar je hem gekocht hebt.

[Voor 19% gewijzigd door Arjant2 op 24-05-2020 16:41]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Koekenbakkertje
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 22:03
Televisie naar je toe halen zodat deze maximaal van de muur is. Dan aan de linkerkant voorzichtig maar met een ferme duw omhoog duwen dan zal hij vanzelf losgaan.

Heb je de one connect cable uit de televisie gehaald en er opnieuw in gedaan?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gruijters
Koekenbakkertje schreef op zondag 24 mei 2020 @ 19:21:
Televisie naar je toe halen zodat deze maximaal van de muur is. Dan aan de linkerkant voorzichtig maar met een ferme duw omhoog duwen dan zal hij vanzelf losgaan.

Heb je de one connect cable uit de televisie gehaald en er opnieuw in gedaan?
Thanks!
Het is me gelukt gelukkig!

Met wat frisse tegenzin alles weer zo goed als mogelijk ingepakt. Het is overduidelijk de one connect box dat defect is. Ik had gehoopt deze alleen te kunnen wisselen bij de shop.

Morgen omwisselen voor een nieuw exemplaar en hopen dat dit gewoon een pech gevalletje was.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True