Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Geofence werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• gewooonthuis
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 08-02 10:43
Mijn vraag

Ik gebruik de Homewizard al jaren maar sinds kort werkt de Geofence functie niet meer. Ik kan hem ook niet resetten want hij staat "uit" in de app. Aanzetten in de app werkt ook niet. Hoe kom ik hier uit?

Relevante software en hardware die ik gebruik

Nieuwste firmware (aan de PC geupdate vandaag)

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

- gebruikers verwijderen en toevoegen
- geofence aanzetten

Alle reacties

• edeboeck
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 21:41

edeboeck

mie noow noooothing ...

Heb je de HomeWizard gebruikers ook hersteld (ik bezit het product zelf niet, maar herstellen lijkt me niet hetzelfde als verwijderen en toevoegen)? Ik lees immers bij Geofence resetten op de HomeWizard:
  • Open de HomeWizard -app
  • Klik op 'Menu' linksboven op het startscherm.
  • Het Menu wordt geopend, scroll naar beneden en klik op 'Account'
  • Druk op 'Geofence' om in het Geofence instellingen te gaan.
  • Geofence is alleen zichtbaar op moment als je geofence heb geactiveerd.
  • Om het te resetten druk op 'Reset Geofence gebruikers'
Geofence is gereset. Herstel alle HomeWizard-app gebruikers om de Geofence weer te activeren.

• gewooonthuis
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 08-02 10:43
Je kunt gebruikers niet herstellen alleen weggooien en opnieuw aanmaken ...

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True