Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

PlatteTV

Pagina: 1
Acties:
  • 353 views

• JeffreyX
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 07-07-2020
Hi,

Ik sta op het punt een TV te kopen bij PlatteTV. Bij navraag voor ouder type TV via de chat kreeg ik direct een duurder model aangeboden, betere specs, maar was 900 euro duurder. Ik kreeg nu wel 500 korting ivm hun eigen actie en daarnaast heeft samsung een 200 euro cashback actie. Het aanbod is erg aantrekkelijk maar de reviews mbt service lopen echt alle richtingen uit op het internet.

Wie van de leden hier heeft zelf ervaring met deze webshop? En heb je bijvoorbeeld aanspraak moeten maken op garantie? Hoe verliep dit?

• Orion84
  • Registratie: april 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat

Fotogenie(k)?

Kijk eens hier: https://tweakers.net/shopreview/6924/plattetv/shopreviews/

Het forum is niet bedoeld voor dit soort vragen naar ervaringen.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True