Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Game/Muziek Productie laptop voor max 2000 euro

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• TimB_92
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 16-06 14:17
Wat ga je met je laptop doen?
Aan de ene kant wil ik goed mee kunnen gamen. De games die ik speel zijn Planet Zoo, Planet Coaster en Rocket League, maar ik zou op een gegeven moment ook VR mee willen kunnen draaien. Daarnaast moet ie ook Ableton goed kunnen draaien, want ik ben bezig met muziek productie. Ik weet dat game laptops over het algemeen niet de meeste ideale hiervoor zijn omdat ze over het algemeen veel herrie maken, maar omdat ik geen microfoon gebruik, is lawaai geen probleem :)

Wat is je budget?
Max 2000 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik zou hem wel mee willen kunnen nemen naar mijn ouders. Bij voorkeur zou ik dus een 15 inch laptop willen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee

Ik heb zelf twee laptops gevonden:

- Lenovo Legion Y740 15IRHG 81UH004KMH: https://tweakers.net/pric...40-15irhg-81uh004kmh.html
- Asus ROG Strix GL531GW-AL225T: https://tweakers.net/pric...strix-gl531gw-al225t.html

Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar de Legion, maar de ASUS heeft een betere videokaart. Ik weet niet hoeveel je in de praktijk gaat merken tussen de 2070 en 2070 MAX-Q, maar ik heb verhalen gehoord dat er toch wel wat verschil in benchmark performances zit.

Andere suggesties zijn welkom, maar als iemand mij in ieder geval advies zou kunnen geven over bovenstaande twee, dan zou dat heel fijn zijn!

[Voor 9% gewijzigd door TimB_92 op 26-05-2020 09:09]

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True