Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

naam artiest en liedje weergeven op display

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views

• pejoar
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 24-11 14:35
Hallo
Ik zoek iets van audio dat de naam en het nummer weergeeft van de betreffende artiest.
Ik heb muziek op een usb stick en wil die afspelen zodat ik wel weet wie de artiest is.
Er staan ruim 3000 mp3tjes op de stick en ik zoek een microsetje voor op de kamer dat afstandbediening,usb en aux heeft.
Heb wel het e.e.a. gevonden maar kan niet zien of er op het display bij afspelen ook de naam van de artiest staat.
Bij voorbaat dank voor een tip.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 00:52

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Display van wat? Het is op deze manier een beetje moeilijk raden voor ons zo wat voor jou zou kunnen gaan werken. Kan je iets meer informatie geven?

• D vd V
  • Registratie: oktober 2011
  • Niet online
Iets meer info zou wel handig zijn. En sowieso een budget.

Ook een tip: zorg dat de tags bij die mp3- bestanden correct zijn. Zo niet, geeft dat display niets zinnigs weer.

Panasonic TX-P50GT60 | Marantz SR7011 - UD5007 | Bluesound Node | Nvidia Shield Pro 2019 | Focal Chorus 826W - 806W - CC800W | SVS SB-2000 Pro | Synology DS918+

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 00:11

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

pejoar schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 14:03:
Heb wel het e.e.a. gevonden maar kan niet zien of er op het display bij afspelen ook de naam van de artiest staat.
Makkelijk gezegd maar niet in lijn met Het algemeen beleid #quickstart. Ik stel voor het topic opnieuw te openen in Consumentenelektronica Aankoopadvies waar aankoopadvies thuis hoort. Vul dan wel de gehele template in anders is een tweede slotje redelijk snel nodig.

PSN-ID: FeaR1986 || Xbox Live Gamertag: FeaR1986

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True