Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Notificatie van een uiteindelijk verwijderd bericht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 01-12 11:20

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Topicstarter
Stel je hebt een topic en een spammer heeft daar in gereageerd, dan krijg je hier een notificatie van. Echter als je via de notificatie naar zo'n bericht toe gaat en dat bericht is verwijderd dan krijg je een Error™

Nu zou het prettig zijn als je via die pagina gewoon door kan naar het topic in kwestie in plaats van dat je in de sectie "error" blijft hangen.

Voor gebruikers is dit een wat logischere flow. Initieel dacht ik dat heel mijn topic niet meer toegankelijk was. Dus had ik handmatig het topic er bij gezocht.

Ik weet dat dit niet heel vaak voorkomt, maar mijn voorstel is:

- Klik op de notificatie:
- Is de post in kwestie verwijderd?
-> Dan ga je alsnog naar het topic
-> placeholder / info bericht -> De post is niet toegankelijk / mogelijk verwijderd.

Zo zit je gewoon waar je naar toe wilde, met alsnog de informatie dat de post in kwestie niet toegankelijk is. Immers is het topic nog steeds beschikbaar.

My website is secure. https://isitthough.com ?

• Raven
  • Registratie: november 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Daar is volgens mij al een aantal keren naar gevraagd, even zoeken...

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Dirk
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 00:53

Dirk

Coördinator Frontpagemoderatie
Ja, ik zie alleen zo snel geen recent topic, dus ik gooi het gewoon weer naar de devvers toe. :)

Lieve Adjes => Mooie Features

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 00:51
Douweegbertje schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 13:37:
[...]
Ik weet dat dit niet heel vaak voorkomt, maar mijn voorstel is: [...]
Het zal wel aan de topics liggen die ik volg, maar het gebeurd mij toch echt wel 1 à 2 keer per week.

Ik zou overigens een alternatief willen voorstellen en dat is om de notificatie voor die posts die zijn verwijderd weer in te trekken (indien mogelijk). Ik zie liever helemaal geen melding, of dat in het geval van 5 posts waarvan er 3 zijn ingetrokken dat ik dan naar de laatste van de overgebleven posts wordt geleid.

• Ankh
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 20:23

Ankh

|Proud dad of Bart

Ik schop deze toch eens omhoog.. wilde zojuist deze bug / feature melden...

Maar mij overkomt het regelmatig aangezien ik een aantal kortingstopic volg waar blijkbaar veelvuldig reacties worden getrashed. Als iets wordt getrashed dan zou aan de achterkant (op het moment van trashen) ook alle notificaties ongedaan worden gemaakt (zoals dat nu omgekeerd gebeurd bij een post).

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True