Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

LG G2 : Per abuis 'internal storage' gewiped, USB werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• majic
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 16:17
Had hier mijn oude LG G2 liggen en wilde die graag van stock OS voorzien. Aangezien de custom rom geen GSM kon gebruiken, alleen wifi. Download mode werkte niet (Volume + USB kabel inpluggen) dus uiteindelijk maar in de TWRP gaan kijken die er nog op stond. Ik dacht ach even een reset van alle data misschien helpt dat met het GSM/no 3G probleem.

Per abuis "advanced --> wipe internal storage" gedaan. Geen melding dat je je OS dan ook wiped, oops :'(
Daarna wilde ik restarten "you have no operating system are you sure". Aha, dan dus wel...beetje laat jongens.

Enfin, daarna met USB OTG kabeltje geprobeerd om een andere rom er op te flashen. Maar de OTG staat op "0mb" en kan ook niet gemount worden. FAT, FAT32, diverse kabeltjes etc.

De telefoon is ook niet te detecteren vanuit TWRP (geen geluidjes in windows bij connecten, hele device niet te vinden in apparaatbeheer). Diverse kabels getest.

Ik kan dus alleen in de TWRP, de usb lijkt niet te werken, download mode kom ik niet in, OTG doet het niet. Ik heb eigenlijk geen oplossingen meer maar vind het zonde het apparaatje naar de eeuwige jachtvelden te sturen. Wat ik gelezen heb kan de USB problematiek komen door 1) fysiek defect, hij charged overigens nog wel 2) Kernel/software issues, alleen op te lossen met een werkend OS.

Help ;( :X

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True