Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Schil1
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 20:23
Goedemiddag Tweakers!

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met onderstaande.

Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een wireless ( mag ook bedraad )gaming headset voor Xbox One X maar ik moet hem ook kunnen gebruiken om muziek van mijn telefoon te luisteren.
Hij moet niet te strak zitten en gewoon comfortabel voor een paar uur gamen , makkelijke mute knop is wel een must.

Ik heb nu 3 jaar een Turtle Beach XO Seven maar die is wel aan vervanging toe.

Wat is je budget?
Ongeveer max 250€ .

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Online gamen met vrienden. Het is niet erg als ik de headset bedraad moet gebruiken.

Wat heb je zelf al gevonden?

Steelseries Arctis 9x , komt uit vele test als beste naar boven maar weinig echte user reviews kunnen vinden. 2 hier op Tweakers en die klagen allebei over connectie problemen. Deze headset is wel geschikt voor de nieuwe Xbox One Series.

Steelseries Arctis 7 2019 Edition , scheelt €50 met de Arctis9x die speciaal voor de Xbox is gemaakt maar ik lees geen problemen over connecties en er zijn meer ( positieve ) reviews

Turtle Beach Stealth 700 , ziet er een beetje cheapy plastic uit maar mijn zoontje en een vriend hebben de 600 en zijn erg tevreden. Ik heb altijd Turtle Beach gehad en wilde eigenlijk eens wat anders proberen.

HyperX Cloud II , lees ik ook prima verhalen over en is vrij goedkoop.

Welke vragen heb je hier nog over?

Het liefst heb ik gewoon echte gebruikerservaringen ipv reclames en ( bevoordeelde / gesponsorde) test , dus welke headsets gebruiken jullie en welke zou je aanbevelen ?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True