Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Gmail verstuurt opeens mails die in febr al zijn verstuurd

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Eveline1
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 24-05-2020
Mijn vraag
...Gmail gaat ineens mails versturen die ik in febr heb verstuurd. Het betreft 1 persoon. Ik heb haar account verwijderd, maar om de een of andere reden worden de mails nog verstuurd. Hoe kan ik dit stop zetten?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...Account verwijdert.

Alle reacties

• sypie
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
Eveline1 schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 11:38:
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
En juist deze is heel handig om naar een antwoord te zoeken.

Gebruik je Outlook, Mail, Gmail via de website...?

• KRGT
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

KRGT

Have a nice day!

De mails verwijderen uit de outbox?

• Eveline1
De outbox is leeg

• Eveline1
Ik gebruik GMail via de startpagina op de laptop, en heb het op de tel gedownload.

• NiGeLaToR
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 18-06 11:29
Welk account heb je verwijderd dan, dat je nog in de outbox kan?

Weg uit m'n comfortzone, ik bouw aan USG21.com

Acties:
  • +1Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 13:42

g0tanks

Moderator CSA
Je beschrijving van het probleem is extreem vaag. Volgens mij moet je duidelijk onderscheid maken tussen het account dat 'is verwijderd' en je eigen account.
...Gmail gaat ineens mails versturen die ik in febr heb verstuurd. Het betreft 1 persoon. Ik heb haar account verwijderd, maar om de een of andere reden worden de mails nog verstuurd. Hoe kan ik dit stop zetten?
Je hebt het eerst over 'die ik heb verstuurd' maar zegt vervolgens 'haar account verwijderd'. Komen de emails nou van 'haar account' of van je eigen account?
Ik heb haar account verwijderd, maar om de een of andere reden worden de mails nog verstuurd.
Waar heb je het account verwijderd? Ben je naar https://myaccount.google....services-or-account?pli=1 gegaan of bedoel je hiermee slechts dat je de app van een mobiel ofzo hebt verwijderd?
Hoe kan je de outbox zien als het account is verwijderd?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Controleer ook of de mails worden verzonden, of 'slechts' door de ontvanger als ontvangen gezien. Oftewel: bekijk de mail headers en kijk naar de datums/tijden van de verschillende stappen. Is de datum waarop het wordt verzonden inderdaad maanden geleden? Zo ja: herken je vanaf welk IP-adres het gebeurt?

Hoe de mail headers te bekijken verschilt per type client aan de ontvangende kant, zoek dus de methode voor de gebruikte client. Bijv als je Gmail webmail gebruikt: zoeken bij google naar 'gmail view mail headers'

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 13:15

DataGhost

iPL dev

Mijn vraag
Ik heb haar account verwijderd, maar om de een of andere reden worden de mails nog verstuurd.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...Account verwijdert.
Je bedoelt dat je die persoon uit je adresboek hebt gegooid? Dat is zoals een brief op de post doen, daarna het visitekaartje weggooien en hopen dat de brief niet aankomt.

• Eveline1
[i]Je hebt het eerst over 'die ik heb verstuurd' maar zegt vervolgens 'haar account verwijderd'. Komen de emails nou van 'haar account' of van je eigen account?

De emails komen van mijn account naar haar, het zijn mails die ik in jan / febr naar haar heb verzonden. Opeens worden diezelfde mails nu weer verstuurd. Ik dacht het op te lossen als ik haar uit mijn contacten verwijderde, maar ook dat heeft niet geholpen. Gister ontving ze weer een mail van jan, met als verzenddatum gisteren.

• DataGhost
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 13:15

DataGhost

iPL dev

Staan de mails in je verzonden items met als datum jan/feb?
Staan de mails in je verzonden items met als datum mei?
Waren de mails in jan/feb al wel ontvangen?

• Xander
  • Registratie: oktober 2002
  • Nu online
Welke mailprovider gebruikt de ontvanger? En hoe leest ze deze (website/specifieke app of een programma als Outlook)? Heeft ze het probleem alleen met mail van jou?

Kun je via de ontvanger misschien aan de mailheaders van één van die recente mails komen? Wordt misschien een wat technisch verhaal maar dat maakt waarschijnlijk wel duidelijk wat er waar gebeurd is.

Waarom denk je dat dit probleem aan jouw kant zit?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True