Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met dit systeem wil ik voornamelijk aan de slag met Adobe Photoshop, Lightroom en moet Microsoft PowerBI hier ook lekker vlotjes zijn werk kunnen doen met een serieuze dataset, Games... not likely
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil proberen om niet meer dan EUR 1500 uit te geven, maar indien dat nodig is voor de juiste configuratie zal ik dit wel overwegen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een Samsung SSD 970 EVO Plus 1TB M.2 NVMe liggen die ik graag zou hergebruiken. Verder heb ik een Dell U3417W, 34" Curved UltraWide Monitor en BenQ SW271 monitor
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie samenstelling
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen specifieke voorkeuren, de behuizing van be quiet! vind ik tof, maar als er stillere zijn heeft dat mijn voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een goede performance met een zo stil mogelijk systeem
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Eerlijk advies over de samenstelling. Ik heb nog niet eerder een systeem zelf samengesteld en door het mega aanbod van componenten ben ik in een soort van keuze stress
geraakt
Is deze configuratie over de top voor wat ik nodig heb, kan ik met een andere samenstelling een beter systeem voor het zelfde (of minder) geld hebben? Ik ben heel benieuwd!
Alvast onwijs bedankt voor het meedenken!
Met dit systeem wil ik voornamelijk aan de slag met Adobe Photoshop, Lightroom en moet Microsoft PowerBI hier ook lekker vlotjes zijn werk kunnen doen met een serieuze dataset, Games... not likely
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil proberen om niet meer dan EUR 1500 uit te geven, maar indien dat nodig is voor de juiste configuratie zal ik dit wel overwegen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een Samsung SSD 970 EVO Plus 1TB M.2 NVMe liggen die ik graag zou hergebruiken. Verder heb ik een Dell U3417W, 34" Curved UltraWide Monitor en BenQ SW271 monitor
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie samenstelling
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 299,- | € 299,- |
1 | Moederborden | Gigabyte Aorus X570 I PRO WIFI | € 245,05 | € 245,05 |
1 | Videokaarten | Inno3D GeForce GTX 1660 Super Twin X2 | € 251,14 | € 251,14 |
1 | Behuizingen | be quiet! Dark Base Pro 900 rev. 2 Zwart/Oranje | € 229,90 | € 229,90 |
2 | Ventilatoren | be quiet! Silent Wings 3 PWM, 140mm | € 20,30 | € 40,60 |
1 | Geheugen intern | Corsair Dominator Platinum RGB CMT32GX4M4C3000C15 | € 244,02 | € 244,02 |
1 | Voedingen | be quiet! SFX L Power 600W | € 105,27 | € 105,27 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.414,98 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen specifieke voorkeuren, de behuizing van be quiet! vind ik tof, maar als er stillere zijn heeft dat mijn voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een goede performance met een zo stil mogelijk systeem
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Eerlijk advies over de samenstelling. Ik heb nog niet eerder een systeem zelf samengesteld en door het mega aanbod van componenten ben ik in een soort van keuze stress

Alvast onwijs bedankt voor het meedenken!