Dubbel stuur ps4

Pagina: 1
Acties:
  • 1.036 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickvandewerf
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 20-03 10:35
Mijn vraag
Hoi, ik ben nieuw hier.
Via zoeken op het forum en via google heb ik helaas niet het antwoord op mijn vraag kunnen vinden.

Is het mogelijk om 2 stuurwielen op mijn playstation 4 pro aan te sluiten voor split screen racing?
Wij hebben een feestruimte en het lijkt ons leuk om hier tegen elkaar te kunnen racen. Zeker met de komst van F1 2020 met split screen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
- Ps4 pro
- Thrustmaster t-gt met een F1 playseat (en hier wil ik er nog een van bestellen)

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Zoekfunctie van het forum
- Google
- Leverancier gebeld, het antwoord was: “ik neem aan dat dit mogelijk is, aangezien er 2 usb poorten op de ps4 zitten.
- Playstation gebeld, en de persoon aan de lijn wist het niet.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Groetjes,

Rick

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Ik denk dat dat aan de game afhangt. Ik denk eigenlijk niet dat er veel games zijn die twee stuurtjes ondersteunen met split-screen. Heb helaas maar 1 stuurtje anders had ik wat games voor je getest.
Een duurdere optie die sowieso zal werken is een tweede PS4 en dan via online racen.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chic de Friemel
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 24-02 07:59
Als je toch al investeert in de pricerange van 2x Thrustmaster T-GT + F1 Playseat dan zou ik sowieso voor een tweede(hands) PS4 + TV gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickvandewerf
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 20-03 10:35
@Kalder, een 2e ps4 en online racen is een optie, maar liever met 2 stuurtjes op 1 ps4.

Er zit dus niets anders op om een tweede stuur te bestellen en het te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suuske
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 25-04-2021
Goedenmorgen, mijn zoon heeft een Ferrari stuur gekregen maar zodra hij hiermee speelt kan hij zijn headset niet gebruiken. Ik heb geen idee hoe ik dit juist kan instellen. Kan iemand mij helpen? Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:14

BM

Moderator Spielerij
Suuske schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 11:55:
Goedenmorgen, mijn zoon heeft een Ferrari stuur gekregen maar zodra hij hiermee speelt kan hij zijn headset niet gebruiken. Ik heb geen idee hoe ik dit juist kan instellen. Kan iemand mij helpen? Mvg
Hoi, hiervoor kun je beter een topic openen in Spielerij - Problemen & Vragen
Het is niet de bedoeling een oud topic hiervoor te 'kapen'.

Deze gaat dan ook op slot.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.