Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Is mijn GPU oké?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jan keeseman
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 18-06 10:17
Mijn vraag
Ik heb dus de 2080 ventus oc nieuw voor 635 euro gekocht. Er zit een zwart goedje op de twee grote schroeven van de backplate.
Is mijn GPU dan toch niet nieuw?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik heb het nog niet in mijn pc gestopt omdat ik het over een paar dagen pas ga bouwen.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb online gezocht maar niks hierover gevonden dat betrouwbaar of passend was.

https://imgur.com/gallery/CikEIC1

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 21:53
Was de doos en de zak nog verzegeld?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 00:53
Of hij goed is moet je testen. Nieuw is hij sowieso niet.

AMD Ryzen 2700x - Asus 3090 TUF OC - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - Aoc 27" 1440p 144hz - Samsung g9 49" 32:9

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jan keeseman
Deze model heeft geen seal op de doos, blijkbaar van youtube videos. Op de zak waren krassen, maar de tape was niet 2x geplakt denk ik. Ik denk dat resealen zo kan btw. Ik heb geen idee.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• skunkopaat
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 18-11 07:16
Soldeer flux? Kan weleens voorkomen. Als hij doos en zak geseald waren zoals @99ruud99 aangeeft, zou ik er niet teveel aandacht aan schenken :)

Edit: Ik vond nog een paar berichten die mijn soldeer flux enigszins bevestigen:

https://www.reddit.com/r/..._on_my_graphics_card_pcb/

https://forums.tomshardwa...raphics-card-pcb.1850864/

[Voor 49% gewijzigd door skunkopaat op 22-05-2020 23:09]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jan keeseman
Ik weet het eerlijk gezegd niet zeker. Ik wil natuurlijk geen oud spul kopen (:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jan keeseman
Hoe kan ik er dan achter kopen of het nieuw is of niet?

• nelizmastr
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 19:51

nelizmastr

Goed wies kapot

Jan keeseman schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 23:12:
Hoe kan ik er dan achter kopen of het nieuw is of niet?
Dat kan je niet. Als het van een webshop komt met een goede reputatie (zoals Azerty, of Coolblue) mag je er wel vanuit gaan dat het goed zit.

Komt het van een particulier die het als nieuw aanbiedt, dan is het aan jou om het tegendeel te bewijzen.

I reject your reality and substitute my own

• Jordy_413
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 27-11 17:24
Deze komt van Meggeko. Tenminste daar zag ik ze voor deze prijs staan. Denk dat je wel goed zit.
Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True