Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021
Verwijderd
voor sommige OS'en wel. Hangt er een beetje vanaf welk OS je gebruikt. Denk dat 95 er niet zo lekker mee om kan gaan als bijvoorbeeld ME. 2000 zal er zeker wel blij van worden als je er meer dan 256 in hebt. 256 is nog niet zo veel dus daar kun je makkelijk nog wat bijprikken.
Verwijderd
Kan mij vergissen maar volgens mij gaan OS als Win98Se en ME helemaal niet goed om met zoveel intern, ME al helemaal niet !Op maandag 06 augustus 2001 23:01 schreef Xanadu01 het volgende:
voor sommige OS'en wel. Hangt er een beetje vanaf welk OS je gebruikt. Denk dat 95 er niet zo lekker mee om kan gaan als bijvoorbeeld ME. 2000 zal er zeker wel blij van worden als je er meer dan 256 in hebt. 256 is nog niet zo veel dus daar kun je makkelijk nog wat bijprikken.
Win2k kan hier al beter mee overweg, aan de andere kant wat kost geheugen tegenwoordig? haast niets dus het kan geen kwaad kijkende naar de toekomst (XP).
Maar nogmaals met Win2k is het effectiever dan bij Win9x of ME.
Win95 gaat bij 128+ trager worden..
Win98 bij 256+ (dacht ik)
en winMe bij 512+ (dacht ik ook, maar niet 100% zeker)
over win2k hoef je geen zorgen te hebben, want waarschijnlijk ondersteund je mainbord minder dan win2k
Win98 bij 256+ (dacht ik)
en winMe bij 512+ (dacht ik ook, maar niet 100% zeker)
over win2k hoef je geen zorgen te hebben, want waarschijnlijk ondersteund je mainbord minder dan win2k
WinME kan meer aan dan 98, maar het is zo snel op he (lek lekOp maandag 06 augustus 2001 23:06 schreef Devil_2000 het volgende:
[..]
Kan mij vergissen maar volgens mij gaan OS als Win98Se en ME helemaal niet goed om met zoveel intern, ME al helemaal niet !
Win2k kan hier al beter mee overweg, aan de andere kant wat kost geheugen tegenwoordig? haast niets dus het kan geen kwaad kijkende naar de toekomst (XP).
Maar nogmaals met Win2k is het effectiever dan bij Win9x of ME.
Win98 heeft je geheugen trouwens ook zo leeg hoor.
Verwijderd
Ja dat klopt idd, alleen is die "lek" erg goed merkbaar in ME, Win98Se heb ik dat al een stuk minder.Op maandag 06 augustus 2001 23:08 schreef InterCC het volgende:
[..]
WinME kan meer aan dan 98, maar het is zo snel op he (lek lek)
Win98 heeft je geheugen trouwens ook zo leeg hoor.
Maar het zou ff handig zijn als de topicstarter zijn OS vermeld, en de dingen die hij van plan is te doen met zijn pc...
win2k > hoe meer hoe beter
dus doe er maar 128 bij als je wil
Verwijderd
/me heeft 320mb op win98se, loopt als een tierelier
afgezien van de rest van de config dan
afgezien van de rest van de config dan
Gebruik de Search aub. Tot 512MB gaat het altijd goed, dus geen probleem. Meer dan 512 KAN problemen geven met Windows 98/ME. Search
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()