Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Programmeren / Kubernetes cluster werken. Daarnaast gamen/streamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget is 2500 ~ 3500.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
• pricewatch: Asus ROG-STRIX-GTX1080TI-O11G-GAMING
• pricewatch: Seasonic Platinum Series 760 Watt
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voor het werk dat ik doe is een hoge core-count en snel/veel ram een vereiste.
Graag zou ik ook willen dat de kast er ook mooi uit ziet.
Opslag is geregeld door een NAS.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur ging lange tijd altijd uit naar een intel systemem. Echter verwacht ik dat nieuwe workloads/games snel meer gebruik zullen maken van de extra beschikbare cores. Ik kan niet goed inschatten of ik nou een i9 of Ryzen CPU wil.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou met dit systeem de komende 3~5 jaar vooruit moeten kunnen.
Ga je overklokken?
Nee. Stabiliteit is voor mij belangrijk.
Wat verwacht je van ons?
Het is alweer 5~6 jaar geleden dat ik een compleet nieuwe build heb gedaan. Tussendoor nog wel componenten geüpgrade maar daar blijft het bij. Ik zou graag advies willen of de componenten die ik heb gekozen goed samen werken en graag advies krijgen voor betere keuzes.
Ik heb de componenten die mee gaan van me oude PC in de lijst gezet, deze tellen niet mee voor de totaal prijs.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Programmeren / Kubernetes cluster werken. Daarnaast gamen/streamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget is 2500 ~ 3500.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
• pricewatch: Asus ROG-STRIX-GTX1080TI-O11G-GAMING
• pricewatch: Seasonic Platinum Series 760 Watt
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voor het werk dat ik doe is een hoge core-count en snel/veel ram een vereiste.
Graag zou ik ook willen dat de kast er ook mooi uit ziet.
Opslag is geregeld door een NAS.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur ging lange tijd altijd uit naar een intel systemem. Echter verwacht ik dat nieuwe workloads/games snel meer gebruik zullen maken van de extra beschikbare cores. Ik kan niet goed inschatten of ik nou een i9 of Ryzen CPU wil.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou met dit systeem de komende 3~5 jaar vooruit moeten kunnen.
Ga je overklokken?
Nee. Stabiliteit is voor mij belangrijk.
Wat verwacht je van ons?
Het is alweer 5~6 jaar geleden dat ik een compleet nieuwe build heb gedaan. Tussendoor nog wel componenten geüpgrade maar daar blijft het bij. Ik zou graag advies willen of de componenten die ik heb gekozen goed samen werken en graag advies krijgen voor betere keuzes.
Ik heb de componenten die mee gaan van me oude PC in de lijst gezet, deze tellen niet mee voor de totaal prijs.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 9 3950X | € 788,- | € 788,- |
1 | Moederborden | Gigabyte Aorus X570 ELITE | € 219,- | € 219,- |
1 | Behuizingen | Corsair Crystal 680X RGB Zwart | € 234,90 | € 234,90 |
1 | Processorkoeling | Noctua NH-D15 chromax.black | € 99,83 | € 99,83 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z RGB F4-3200C16D-64GTZR | € 380,81 | € 380,81 |
1 | Solid state drives | Gigabyte Aorus NVMe Gen4 SSD 2TB | € 454,05 | € 454,05 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.176,59 |
[ Voor 9% gewijzigd door Dissi op 23-05-2020 00:16 . Reden: Nieuwe lijst met specs ]