Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Bluetooth keyboard verbind niet met Ubuntu pc bij opstarten?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Videokeizer
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 13-06 13:37
Mijn vraag:
Hoe kan ik mijn nieuwe MX Keys Logitech Keyboard automatisch laten verbinden met mijn nieuwe PC via Bluetooth? Ik ben net overgestapt van Windows10 naar Ubuntu en ik ben daar heel blij mee. alleen ik kan niet inloggen, want mijn nieuwe draadloze MX Keys toetsenbord verbind niet automatisch met de pc, waardoor ik mijn paswoord niet kan invoeren. Hoe krijg ik ' t voor elkaar dat mijn pc via Bluetooth automatisch connect met mijn keyboard?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ubuntu 20.04 en Logitech MX Keys.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al via askubuntu dezelfde vraag gesteld, en antwoord gekregen en van alles geprobeerd maar het lukt me niet. Bluetooth adapter geinstalleerd, van autoenable op " true" gezet, maar ik krijg het niet voor elkaar... Help iemand?

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 17:09

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

Videokeizer schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 19:23:
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al via askubuntu dezelfde vraag gesteld, en antwoord gekregen en van alles geprobeerd maar het lukt me niet. Bluetooth adapter geinstalleerd, van autoenable op " true" gezet, maar ik krijg het niet voor elkaar... Help iemand?
En waar is de link naar je vraag en antwoorden dan? Het heeft voor ons namelijk geen zin om dezelfde antwoorden te gaan geven, want dat werkt toch niet.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0Henk 'm!

• shyblue
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 04-05 20:29
Autologin aanzetten totdat hier iemand met een oplossing komt, dan hoef je niets in te tikken:

https://help.ubuntu.com/s...lp/user-autologin.html.en

Met bluetooth en ubuntu ben ik niet bekent.

Wiki van Arch Linux werkt altijd (bij mij):
https://wiki.archlinux.org/index.php/Bluetooth_keyboard

[Voor 19% gewijzigd door shyblue op 24-05-2020 19:03]

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True