"Lieve vriendjes" (
) van het DPC-G@H-team. Onder het motto "Beter laat dan nooit" hierbij nog wat aanvullende stats! Reden voor het late verschijnen van deze stats is het simpele feit dat ik geen zin had nog 4 weken te wachten tot het posten van de resultaten van de MegaFlush op 1 Augustus. En aangezien ik ooit (in een ver verleden
) ben begonnen met het verwerken van de data op een maandag, hebben jullie moeten wachten tot vandaag 
Voorlopig heb ik voor een aantal mensen behoorlijk wat onzin uitgekraamd. Wil je weten waar ik het over heb kijk hier dan even. Subteam joinen? Volg dit linkje dan ff en neem contact op met iemand van dat team!
Jaja, ik heb alweer teveel gezegd, ik schiet al op

Oranje piek? Oranje piek? Wat doet die oranje piek daar?
Aan het begin van de maand stonden we nog achter Team Anandtech, maar die zijn we inmiddels snoeihard voorbij gesjeesd (ToeT!
), en we hebben er al weer een paar geduchte tegenstanders bij (te weten: TDIClub, die we met de MF achter ons hebben gehouden, maar die nog steeds een beetje in onze nekken lopen te hijgen, en The Knights Who Say Ni, een stelletje Monty Python-freaks waar naar mijn weten niks zinnigs uit te slaan is
)

Hmmmm... weer zo'n piek
Dit is dus de wekelijkse productie van de afgelopen weken (en dus de reden dat ik vandaag pas deze stats post
) Klein smetje op de verder mooie MegaFlush... die van BEER was net ietsje groter... ehm... wat gaan we daaraan doen?

En het weer in voorspellingenland is ook weer een stuk opgeknapt! De doorgetrokken lijn is gebaseerd op de gemiddelde weekproductie van week 22 tot nu, en aangezien TDIClub net ff wat meer heeft geproduceerd in die periode lopen we hen nog niet in... maar daar wordt wat aan gedaan as we speak

Ehm... ik ben wel zo'n beetje klaar nu, voor degenen die er echt interesse in hebben heb ik nog wel een grafiekje van de top 5 producing teams...
Anders nog?
Voorlopig heb ik voor een aantal mensen behoorlijk wat onzin uitgekraamd. Wil je weten waar ik het over heb kijk hier dan even. Subteam joinen? Volg dit linkje dan ff en neem contact op met iemand van dat team!
Jaja, ik heb alweer teveel gezegd, ik schiet al op

Oranje piek? Oranje piek? Wat doet die oranje piek daar?
Aan het begin van de maand stonden we nog achter Team Anandtech, maar die zijn we inmiddels snoeihard voorbij gesjeesd (ToeT!

Hmmmm... weer zo'n piek
Dit is dus de wekelijkse productie van de afgelopen weken (en dus de reden dat ik vandaag pas deze stats post
En het weer in voorspellingenland is ook weer een stuk opgeknapt! De doorgetrokken lijn is gebaseerd op de gemiddelde weekproductie van week 22 tot nu, en aangezien TDIClub net ff wat meer heeft geproduceerd in die periode lopen we hen nog niet in... maar daar wordt wat aan gedaan as we speak

Ehm... ik ben wel zo'n beetje klaar nu, voor degenen die er echt interesse in hebben heb ik nog wel een grafiekje van de top 5 producing teams...
Anders nog?