Genome@Home aanvullende stats Juli

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Topicstarter
"Lieve vriendjes" ( :P ) van het DPC-G@H-team. Onder het motto "Beter laat dan nooit" hierbij nog wat aanvullende stats! Reden voor het late verschijnen van deze stats is het simpele feit dat ik geen zin had nog 4 weken te wachten tot het posten van de resultaten van de MegaFlush op 1 Augustus. En aangezien ik ooit (in een ver verleden :+ ) ben begonnen met het verwerken van de data op een maandag, hebben jullie moeten wachten tot vandaag :)

Voorlopig heb ik voor een aantal mensen behoorlijk wat onzin uitgekraamd. Wil je weten waar ik het over heb kijk hier dan even. Subteam joinen? Volg dit linkje dan ff en neem contact op met iemand van dat team!
Jaja, ik heb alweer teveel gezegd, ik schiet al op :P
Afbeeldingslocatie: http://www.blistimo.f2s.com/zooi/genhom/julyline.jpg

Oranje piek? Oranje piek? Wat doet die oranje piek daar? :P
Aan het begin van de maand stonden we nog achter Team Anandtech, maar die zijn we inmiddels snoeihard voorbij gesjeesd (ToeT! :P ), en we hebben er al weer een paar geduchte tegenstanders bij (te weten: TDIClub, die we met de MF achter ons hebben gehouden, maar die nog steeds een beetje in onze nekken lopen te hijgen, en The Knights Who Say Ni, een stelletje Monty Python-freaks waar naar mijn weten niks zinnigs uit te slaan is :P )

Afbeeldingslocatie: http://www.blistimo.f2s.com/zooi/genhom/weekprod02.jpg

Hmmmm... weer zo'n piek :P
Dit is dus de wekelijkse productie van de afgelopen weken (en dus de reden dat ik vandaag pas deze stats post :) ) Klein smetje op de verder mooie MegaFlush... die van BEER was net ietsje groter... ehm... wat gaan we daaraan doen? >:) *D

En het weer in voorspellingenland is ook weer een stuk opgeknapt! De doorgetrokken lijn is gebaseerd op de gemiddelde weekproductie van week 22 tot nu, en aangezien TDIClub net ff wat meer heeft geproduceerd in die periode lopen we hen nog niet in... maar daar wordt wat aan gedaan as we speak :D
Afbeeldingslocatie: http://www.blistimo.f2s.com/zooi/genhom/voorspelling31.jpg

Ehm... ik ben wel zo'n beetje klaar nu, voor degenen die er echt interesse in hebben heb ik nog wel een grafiekje van de top 5 producing teams...

Anders nog? :+

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21125

Gave plaatjes Blistimo :9~ :9~ :9~

Keep up the good work!!!

Vul je alle gegevens met de hand in, of heb je daar een script voor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Topicstarter
Op maandag 06 augustus 2001 23:24 schreef Pjabber het volgende:
Gave plaatjes Blistimo :9~ :9~ :9~

Keep up the good work!!!
Dank... dank... :)
Vul je alle gegevens met de hand in, of heb je daar een script voor :?
* Blistimo kan dus niet scripten...
Doe alles met de hand... geeft een gevoel van betrokkenheid :+ :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4861

Nice ! *D

thanks voor de plaaties ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03-2021
Rc5 moet ophouden... :) Dat is de enige manier om die soepfanaten te verslaan... :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-07 19:59
Wiieeejjjj, aanvullende stats :9 :9~

Ziet er prachtig uit allemaal, lekker veel tekst en grafiekjes :P

* Tha_Snail bedankt Blistimo voor het fantastische statswerk :) Toch weer wat om op de late avond van te genieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulpener
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Gulpener

zelluf!

Mooi werk Blistimo ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:12
Op dinsdag 07 augustus 2001 19:16 schreef Mr_Atheist het volgende:
Rc5 moet ophouden... :) Dat is de enige manier om die soepfanaten te verslaan... :)
Da's de worst nightmare van een hoop leidende teams in andere competities... >:) Op seti na zouden ze allemaal dik ingepakt worden als rc-5 ineens afgelopen was en d.net niet direct verder zou gaan met rc5-72 ofzo.

P.S. Handig die quoteknop! ik maar copy-pasten de hele tijd... dat bestaat vast al veel te lang zonder dat ik dat doorheb. |:(
Pagina: 1