Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Warzone crasht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MengBeng
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 13-11 20:22
Sinds gisteravond lukt het mij niet meer om Warzone te spelen. Wanneer ik het spel opstart crasht die na +- 10 seconden. Hiervoor nog nooit last van gehad.

Zijn er meerdere die dit probleem plots ervaren? En weet iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MengBeng
Ik heb trouwens het spel verwijdert en hierna opnieuw geïnstalleerd. Zonder succes.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 23:04
Maak je toevallig gebruik van Argus Monitor? Ik crash sinds laatste patch in main menu als deze aan staat.
Andere tools die hier voor zouden kunnen zorgen zijn o.a. MSI Afterburner, HWiNFO64, GPU-Z en andere hardware monitoring.

Steam - Warzone - Ryzen 5 3600X, 3070.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MengBeng
Ik heb een MSI G271 monitor.
Echter maak ik geen gebruik van de afterburner app.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• u34186
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
MengBeng schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 18:35:
Ik heb een MSI G271 monitor.
Echter maak ik geen gebruik van de afterburner app.
Nee, Argus Monitor is software. :D

Kijk even in de Windows Event logs in de application logs wat voor melding je krijgt als ie crasht.

Block ads en trackers: uBlock Origin, uMatrix, Pi-Hole
YouTube: SponsorBlock en YoutubeVanced

Acties:
  • +1Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 23:04
Het is in de meeste gevallen iets wat conflict met de anticheat, ik zou adviseren eens alle achtergrond applicaties uitzetten en dan nog eens proberen.

Steam - Warzone - Ryzen 5 3600X, 3070.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• xh3adshotx
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 22:51
Let ook op dat soms het afsluiten van het programma niet genoeg is... Sinds laatste patch "crashed" Warzone zelfs als ik Visual Studio afgesloten heb. Op het moment dat de debugger aan is geweest moet ik mijn PC opnieuw starten vóór ik Warzone kan starten. Super irritant.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MengBeng
unfor schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 18:50:
Het is in de meeste gevallen iets wat conflict met de anticheat, ik zou adviseren eens alle achtergrond applicaties uitzetten en dan nog eens proberen.
Thanks, dit heeft geholpen voor nu.
Moest wel letterlijk elk programma sluiten wat er open stond.

Wordt dit uiteindelijk door updates vanzelf verholpen?
Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True