Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sui785
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 25-03 23:10
Had een TP-Link P9 wifi systeem besteld op bol.com als retourdeal. Bij het instellen met de app op de gsm krijg ik de melding dat dit het E4 model is en dat ik dit model niet geslecteerd had om in te stellen. Ik had gehoopt dat dit een foutje was en keek toen op het etiket aan de onderzijde en inderdaad, wel degelijk het E4 model.

Het lijkt mij dus dat bol opgelicht is geweest. De P9 en E4 modellen lijken wel heel sterk op mekaar, vandaar de "verwarring" waarschijnlijk. Heb de klantendienst gecontacteerd en ze waren niet echt onder de indruk, gingen het gewoon doorgeven en ik moet het retouren en het juiste model bestellen.

Nog mensen iets gelijkaardigs meegemaakt bij die retourdeals? Worden de retouren dan niet zo "deftig" gecontroleerd? Wel spijtig dit...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 23:50
Wat wil je dat ze doen? Je een tegoed bon geven omdat er een foutje in is geslopen met retourneren?
Je mag gewoon het artikel terugsturen, wat niet meer dan logisch is. Verder zijn ze je niets verschuldigd lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:42

De Nelis

en anders maar niet...

sui785 schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 16:22:
Had een TP-Link P9 wifi systeem besteld op bol.com als retourdeal. Bij het instellen met de app op de gsm krijg ik de melding dat dit het E4 model is en dat ik dit model niet geslecteerd had om in te stellen. Ik had gehoopt dat dit een foutje was en keek toen op het etiket aan de onderzijde en inderdaad, wel degelijk het E4 model.

Het lijkt mij dus dat bol opgelicht is geweest. De P9 en E4 modellen lijken wel heel sterk op mekaar, vandaar de "verwarring" waarschijnlijk. Heb de klantendienst gecontacteerd en ze waren niet echt onder de indruk, gingen het gewoon doorgeven en ik moet het retouren en het juiste model bestellen.

Nog mensen iets gelijkaardigs meegemaakt bij die retourdeals? Worden de retouren dan niet zo "deftig" gecontroleerd? Wel spijtig dit...
Onder het motto, we zijn allemaal mensen en een fout kan gemaakt worden, zodoende zullen ze er net van onder de indruk zijn, hun excuses maken en een dergelijke oplossing bieden. Ik zou me er niet al te druk om maken en hun oplossing accepteren.

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:47

MsG

Forumzwerver

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9lz2xwnZepJqcbTmO-ODDBmXyVQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nWWsbKouBxtd3dSN2fSnS7Mz.png?f=user_large

Nee gekheid. Veel meer dan je geld terug kunnen ze ook niet aanbieden. Zeker gezien het om een retourdeal gaat kan het best zijn dat ze niet zomaar een P9 in retourstatus hebben. Een foutje maken, zeker bij een product waarvan je zelf aangeeft dat die sterk op elkaar lijken, is zo gemaakt.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:13
sui785 schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 16:22:

Nee want daar is geen tijd voor(tijd is geld). En af en toe van zulk soort foutjes is goedkoper als alles diepgrondig controlleren. Zoals je zelf al aangaf lijken ze op elkaar.

Het probleem met retourdeals is dat ze 9/10 keer uniek zijn. En dan kan je weer niet een p9 eisen. Tenzij er een exacte omschreven retourdeal p9 is. Maar die kans acht ik klein. Je zou eventueel nog kunnen vragen om de extra kosten te splitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Ik snap het doel van dit topic niet. Dit is iets wat je, in eerste instantie, samen met de verkoper op kan/moet lossen.

Om mensen te informeren over je afgeronde shopervaring kan je een Shopreview aanmaken.

Gezien ik hier dus verder weinig/geen discussiewaarde inzie, gaat dit topic op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.