Ik heb wel ns gehoord van gratis gesponsorde abonnementen voor GSM's, heeft iemand hier ervaring mee? (De sim-lock van mijn telefoon is er nu na een jaar uit
)
Verwijderd
http://www.gsmweb.nl
En nog veel meer te vinden via de Search.
http://gathering.tweakers.net/forum/find
En nog veel meer te vinden via de Search.
http://gathering.tweakers.net/forum/find
Verwijderd
Kijk eens op www.telecom.nu
of www.gsmweb.nl
(bij www.bellen.com staan er ook een paar bij gratis abonnementen).
De meeste gratis abo's zijn echter al afgelopen, tegenwoordig betaal je bv 10 piek per maand voor abo met 150 gratis belminuten (Ben).
of www.gsmweb.nl
(bij www.bellen.com staan er ook een paar bij gratis abonnementen).
De meeste gratis abo's zijn echter al afgelopen, tegenwoordig betaal je bv 10 piek per maand voor abo met 150 gratis belminuten (Ben).
gsmshop.nl en telecom.nu heb ik zelf geprobeerd in de afgelopen 2 jaar.
Beiden betaalde keurig uit.
Ik heb nu een abo van www.gsmabonnementen.nl en die betaalde ook keurig uit! Goeie site overigens.
(Ik zie trouwens net dat die site ff niet werkt op het moment, komt wel weer dus...)
Beiden betaalde keurig uit.
Ik heb nu een abo van www.gsmabonnementen.nl en die betaalde ook keurig uit! Goeie site overigens.
(Ik zie trouwens net dat die site ff niet werkt op het moment, komt wel weer dus...)
Wees consequent, maar niet altijd
Ik ben op zoek naar de Allin 180 van D*.
Gratis welteverstaan, maar ik heb 'm nog niet kunnen vinden, terwijl hij een tijdje terug wel gratis was te krijgen.
Tis nu allemaal Allin 60 wat gratis is
Gratis welteverstaan, maar ik heb 'm nog niet kunnen vinden, terwijl hij een tijdje terug wel gratis was te krijgen.
Werkt nog wel (als redirect), maar de nieuwe url is: http://www.telecomvergelijker.nl/
Die zul je niet meer vinden... D* heeft de internet-shops restricties opgelegd: ze mogen nog maximaal 50% van de abo kosten als vergoeding geven en mogen ook geen entreekosten vergoeden. Uitzondering is inderdaad de Allin 60, hierbij geldt de restrictie niet.Op dinsdag 07 augustus 2001 09:59 schreef T het volgende:
Ik ben op zoek naar de Allin 180 van D*.
Ik wel een keer iets vaags gehoord van een internet-winkel die ook abo's via een niet-online-winkel verkocht dat ze het wel mochten vergoeden in de niet-online winkel, maar niet op internet mochten vermelden (inderdaad klinkt heel vaag
NB: indien shops zich daar niet aan houden krijgen ze wellicht geen bonus.
edit:
Misschien een alternatief: Ben Vaak, dan heb je 150 minuten per maand. Deze is voor NLG 5.07 (eff. per maand) te verkrijgen, alles meegerekend.
Misschien een alternatief: Ben Vaak, dan heb je 150 minuten per maand. Deze is voor NLG 5.07 (eff. per maand) te verkrijgen, alles meegerekend.
Dat wist ik nog niet, thx voor de info!Op dinsdag 07 augustus 2001 10:18 schreef dirkpostma het volgende:
[..]
Die zul je niet meer vinden... D* heeft de internet-shops restricties opgelegd: ze mogen nog maximaal 50% van de abo kosten als vergoeding geven en mogen ook geen entreekosten vergoeden. Uitzondering is inderdaad de Allin 60, hierbij geldt de restrictie niet.
Ik wel een keer iets vaags gehoord van een internet-winkel die ook abo's via een niet-online-winkel verkocht dat ze het wel mochten vergoeden in de niet-online winkel, maar niet op internet mochten vermelden (inderdaad klinkt heel vaag).
edit:
Dan inderdaad toch maar 's naar die Ben Vaak gaan kijken, o.a. bij www.gsm-shop.nl hebben 'm in de aanbieding
dutchtone heeft internetshops echt geen restricties opgelegd voor het verkopen van abonnementenOp dinsdag 07 augustus 2001 10:18 schreef dirkpostma het volgende:
[..]
Die zul je niet meer vinden... D* heeft de internet-shops restricties opgelegd: ze mogen nog maximaal 50% van de abo kosten als vergoeding geven en mogen ook geen entreekosten vergoeden. Uitzondering is inderdaad de Allin 60, hierbij geldt de restrictie niet.
Ik wel een keer iets vaags gehoord van een internet-winkel die ook abo's via een niet-online-winkel verkocht dat ze het wel mochten vergoeden in de niet-online winkel, maar niet op internet mochten vermelden (inderdaad klinkt heel vaag).
edit:
de susidies die worden uitgekeerd aan dealers bij het afsluiten van een abo zijn fors verlaagd en daardoor kunnen deze dealers bijv. een allin180 niet meer gratis aanbieden en hier tevens nog winst op maken.
augustus/september zullen sowieso de laatste maanden zijn dat er subsidies worden verstrekt op nieuwe abonnementen. dus de prijzen van toestellen icm abo gaan fors omhoog en gratis abonnementen zul je dus over een tijdje helemaal niet meer aantreffen op internet. dit geldt overigens niet alleen voor dutchtone, maar voor alle nederlandse telecomproviders...
Dan zal het wel moord-en-doodslag worden tussen de verschillende Inet winkel(tjes)..Op dinsdag 07 augustus 2001 12:21 schreef koen het volgende:
[..]
dutchtone heeft internetshops echt geen restricties opgelegd voor het verkopen van abonnementen
de susidies die worden uitgekeerd aan dealers bij het afsluiten van een abo zijn fors verlaagd en daardoor kunnen deze dealers bijv. een allin180 niet meer gratis aanbieden en hier tevens nog winst op maken.
augustus/september zullen sowieso de laatste maanden zijn dat er subsidies worden verstrekt op nieuwe abonnementen. dus de prijzen van toestellen icm abo gaan fors omhoog en gratis abonnementen zul je dus over een tijdje helemaal niet meer aantreffen op internet. dit geldt overigens niet alleen voor dutchtone, maar voor alle nederlandse telecomproviders...
Of het trouwens zo slim is van de providers vraag ik me wel af...
Mwoah, 'k durf er om te wedden dat havana dat niet doet.Op dinsdag 07 augustus 2001 10:00 schreef T het volgende:
Oja, havana zal nog wel langskomen om te vertellen dat abonnement met 1 b en 2 n's is
Hooguit johnny appleseed ofzo
=[edit]=
Daar was 'ie al
Verwijderd
Oh ja, even nog offtopic, abonnement is met 1 b en 2 n-enOp dinsdag 07 augustus 2001 16:48 schreef Negotiator het volgende:
Hooguit johnny appleseed ofzo
Er liepen twee topics over gratis abo's, de ene is gesloten, dat was deze: [topic=199284]
whahaha ik dacht dat dat een geintje wasOp dinsdag 07 augustus 2001 01:41 schreef mafiasven het volgende:
www.ikwilgratisbellen.nl![]()
* veldmuis is b@ck in town
Je bent niet de enigeOp dinsdag 07 augustus 2001 17:28 schreef ikbenveldmuis het volgende:
whahaha ik dacht dat dat een geintje was
M'n draadje was gesloten duzz ik post hier ff de reply op m'n mailtje naar http://www.gsm-xtreme.nl die een dutchtone abbo voor 7,50 aanbieden..
Hier is de reply:
Hallo,
Een rekenvoorbeeld.
allin 180 per jaar: 12x45=540
Bonusuitkering 450
Blijft over 90
gedeeld door 12 mnd 7,50 per maand
Wat er natuurlijk ook bijkomt is aansluitkosten à 92,50
Conclusie:
Dutchtone schrijft per maand een bedrag van 45 gulden af aan
abonnementskosten.
Dutchtone schrijft ook eenmalig aansluitkosten à 92,50 af
Gsm-Xtreme stort binnen 2 maanden na aansluiten 450,- op je rekening.
Ik hoop dat alles duidelijk is en anders horen we het graag!!
Groeten
Patrick
Gsm-Xtreme
Hier is de reply:
Hallo,
Een rekenvoorbeeld.
allin 180 per jaar: 12x45=540
Bonusuitkering 450
Blijft over 90
gedeeld door 12 mnd 7,50 per maand
Wat er natuurlijk ook bijkomt is aansluitkosten à 92,50
Conclusie:
Dutchtone schrijft per maand een bedrag van 45 gulden af aan
abonnementskosten.
Dutchtone schrijft ook eenmalig aansluitkosten à 92,50 af
Gsm-Xtreme stort binnen 2 maanden na aansluiten 450,- op je rekening.
Ik hoop dat alles duidelijk is en anders horen we het graag!!
Groeten
Patrick
Gsm-Xtreme
rekenvoorbeeld klopt niet 
ze rekenen 12 maal 45,- gulden, maar bij een éénjarig abonnement betaal je 11 maanden, omdat de eerste gratis is
kom je dus uit op:
495,00
92,50
450,00 -/-
------
137,50
delen door 12 is dit 11,45 per maand en dus nog steeds de goedkoopste....
ze rekenen 12 maal 45,- gulden, maar bij een éénjarig abonnement betaal je 11 maanden, omdat de eerste gratis is
kom je dus uit op:
495,00
92,50
450,00 -/-
------
137,50
Hmmmja maar de vraag is of je uiteindelijk ook die 450 piek terug krijgt gestort...Op dinsdag 07 augustus 2001 22:22 schreef koen het volgende:
rekenvoorbeeld klopt niet
kom je dus uit op:
495,00
92,50
450,00 -/-
------
137,50
Verwijderd
ik heb bijna een jaar geleden wel een gratis dutchtone allin 180 afgesloten.
ik kreeg al bijna direct 540,- gulden op mijn rekening gestort en daarna word er gewoon elke maand 45,- vanaf gehaald.
en 12 keer 45 = 540
(alleen jammer dat ik die 540 gulden direct opmaakte en niet bewaarde.. )
ik kreeg al bijna direct 540,- gulden op mijn rekening gestort en daarna word er gewoon elke maand 45,- vanaf gehaald.
en 12 keer 45 = 540
(alleen jammer dat ik die 540 gulden direct opmaakte en niet bewaarde.. )
Jawel hoor, heb ik van diverse shops gehoord. Er was een paar weken terug een een hele rel dat MTF Mobitel een aanbieding had die lager was dan de restrictie van D*. Dit bleek een eenmalige uitzondering te zijn. Ik heb ook een keer een overzichtje gezien van D* bonussen, en daaruit bleek dat de bonus van D* naar de shop niet zoveel was gedaald, maar wel de condities, bv: "er mag niet meer dan 50% van de abo kosten vergoed worden, anders vervalt je recht op bonus."dutchtone heeft internetshops echt geen restricties opgelegd voor het verkopen van abonnementen
Dat dit inderdaad zo is blijkt ook uit het feit dat de aanbiedingen van gsm shops wat betreft D* abo's zeer dicht bij elkaar liggen (nl. precies bij die 50% !)
Bij andere abo's zijn de verschillen veel groter.
Verwijderd
/me maakt geen geintjesOp dinsdag 07 augustus 2001 17:28 schreef ikbenveldmuis het volgende:
[..]
whahaha ik dacht dat dat een geintje was
Dan is D* de l*lOp donderdag 09 augustus 2001 02:11 schreef dirkpostma het volgende:
[..]
Jawel hoor, heb ik van diverse shops gehoord. Er was een paar weken terug een een hele rel dat MTF Mobitel een aanbieding had die lager was dan de restrictie van D*. Dit bleek een eenmalige uitzondering te zijn. Ik heb ook een keer een overzichtje gezien van D* bonussen, en daaruit bleek dat de bonus van D* naar de shop niet zoveel was gedaald, maar wel de condities, bv: "er mag niet meer dan 50% van de abo kosten vergoed worden, anders vervalt je recht op bonus."
Dat dit inderdaad zo is blijkt ook uit het feit dat de aanbiedingen van gsm shops wat betreft D* abo's zeer dicht bij elkaar liggen (nl. precies bij die 50% !)
Ik heb er zo-één! Via www.gsm.nl Na 26 dagen kreeg ik ergens in de 3 honderd piek op mijn rekening, en na 3 maanden begon telfort af te schrijven. Ik betaal in totaal voor 1 jaar elke maand 60 belminuten, 25 piek. Dus niet per maand maar per jaar 25 piek. Jammer dat het bijna afgelopen is. En nu zijn die aanbiedingen niet meer zo aantrekkelijk.Op dinsdag 07 augustus 2001 09:16 schreef prenobe het volgende:
en wie heeft zo'n gratis abo ? betalen ze wel uit ?
I, for one, like Roman numerals
Op donderdag 09 augustus 2001 02:11 schreef dirkpostma het volgende:
[..]
Jawel hoor, heb ik van diverse shops gehoord. Er was een paar weken terug een een hele rel dat MTF Mobitel een aanbieding had die lager was dan de restrictie van D*. Dit bleek een eenmalige uitzondering te zijn. Ik heb ook een keer een overzichtje gezien van D* bonussen, en daaruit bleek dat de bonus van D* naar de shop niet zoveel was gedaald, maar wel de condities, bv: "er mag niet meer dan 50% van de abo kosten vergoed worden, anders vervalt je recht op bonus."
Maar dan nog is bij gsm-xtreme een Dutchtone 180 all in het goedkoopst.. Omgerekend per maand (11*45,- + 79,95 aansluitkosten Minus de bonus van 390 piek) en dat allemaal gedeeld door 12 kom je op een bedrag van 14,66 per maand!! Nog altijd 30 piek goedkoper!! Duzz er valt redelijk wat te halen voor de consument
van de homepage van gsm-extreme:
De Tijden gaan veranderen.
De bonusvergoedingen die we tot nu toe kennen gaan helemaal veranderen. De providers gaan deze vergoedingen drastisch verlagen waardoor er voor u als klant minder winst is te behalen. Kon je nu met een bestaand mobieltje na enig speurwerk nog een jaar gratis of voor weinig bellen. De nieuwe vooruitzichten zijn minder rooskleurig.
Per 10 Augustus heeft Dutchtone onze bonussen verlaagd waardoor we een aanpasing hebben gedaan op de website. De aangevraagde abonnementen komen hierbij te vervallen. We nemen met een ieder contact op in verband met de huidige vergoeding. Onze excuses!!
Libertel gaat de bonusstructuur per 15 Augustus helemaal omgooien.
Team Gsm-Xtreme
Pagina: 1