Weet iemand of je de JBL extreme 2 kunt gebruiken als speaker voor mijn airpods. Ik wil in een grote groep beter hoorbaar zijn en hoop de microfoon in mijn airpod te kunnen gebruiken op mijn JBL speaker.
Vraag
Alle reacties
Wat gebruik je als bron om geluid te sturen naar de speaker?
Rechtstreeks zal niet lukken.
( overigens zit je op een totaal verkeerde forum gedeelte )
Rechtstreeks zal niet lukken.
( overigens zit je op een totaal verkeerde forum gedeelte )
[Voor 25% gewijzigd door corporalnl op 22-05-2020 15:49]
Dat was eigenlijk wel de bedoeling om rechtstreeks mijn stem te versterken met de JBL.
Sorry voor het verkeerde forum, dit is mijn eerste tweat. Ik vond het lastig om te vinden waar ik een nieuwe tweat aan kon maken.
Sorry voor het verkeerde forum, dit is mijn eerste tweat. Ik vond het lastig om te vinden waar ik een nieuwe tweat aan kon maken.
Een tweat?
Je zit hier niet op Twitter 
Hoe dan ook, begrijpelijk dat je niet meteen je weg kan vinden. Er zijn nogal wat fora op Tweakers
Je kan het beste even kijken in Audio en HiFi. Open daar dus even een topic als je nog meer informatie nodig hebt na het antwoord van corporalnl, maar geef dan wel wat meer achtergrondinformatie en geef ook even aan wat je zelf al hebt geprobeerd. Dan kunnen mensen je beter helpen.
Overigens, oordopjes mogen dan weer in Wearables, Accessoires en Overige. Weet je dat ook alvast

Hoe dan ook, begrijpelijk dat je niet meteen je weg kan vinden. Er zijn nogal wat fora op Tweakers

Overigens, oordopjes mogen dan weer in Wearables, Accessoires en Overige. Weet je dat ook alvast

Dit topic is gesloten.