Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Ik ben op zoek naar een HTPC als vervanging voor mijn RPi, in principe is 1080p voldoende (heb geen tv of videomateriaal dat 4k is voorlopig)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
ong. 400 euro, als dat realistisch is
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Eventueel een 3,5inch harddisk.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
In ieder geval een optische uitgang. Daarnaast is iets van een harddisk wel fijn om wat materiaal vanaf te kunnen spelen en een (eventueel slimline) dvd of bluray-speler.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt speciale wensen, een beetje stil zou wel fijn zijn.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil wat ideeën opdoen hoe zo'n systeem eruit kan zien, en wat de beste onderdelen zijn binnen het budget/wensen.
Opzetje:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Ik ben op zoek naar een HTPC als vervanging voor mijn RPi, in principe is 1080p voldoende (heb geen tv of videomateriaal dat 4k is voorlopig)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
ong. 400 euro, als dat realistisch is
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Eventueel een 3,5inch harddisk.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
In ieder geval een optische uitgang. Daarnaast is iets van een harddisk wel fijn om wat materiaal vanaf te kunnen spelen en een (eventueel slimline) dvd of bluray-speler.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt speciale wensen, een beetje stil zou wel fijn zijn.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil wat ideeën opdoen hoe zo'n systeem eruit kan zien, en wat de beste onderdelen zijn binnen het budget/wensen.
Opzetje:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Athlon 3000G Boxed | € 50,- | € 50,- |
| 1 | Moederborden | ASRock Fatal1ty B450 Gaming-ITX/ac | € 109,95 | € 109,95 |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master Elite 130 | € 49,61 | € 49,61 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston 8GB DDR4 2666MHz | € 36,77 | € 36,77 |
| 1 | Optische drives | Asus BC-12D2HT Bulk Zwart | € 64,80 | € 64,80 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 300W | € 45,90 | € 45,90 |
| 1 | Solid state drives | Adata Ultimate SU630 240GB | € 37,45 | € 37,45 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 394,48 | ||