Mijn vraag
nieuwe build post niet - oorzaak damaged mobo?
Ik heb een moederbord met cpu vervangen en nou kreeg ik de cpu cooler niet goed vast, ik heb daarom iets meer kracht gezet waardoor hij wel vast ging maar daarna schoot de schroevendraaier los van de schroef en heb ik het moederbord geraakt.
Ik denk dat hij daarom niet post maar hoe weet ik zeker dat het moederbord inderdaad kapot is? heb ook een 4 pin speakertje maar die reageert nergens op. Zelf denk ik dat ik het mobo idd heb beschadigd maar gezien ik dit nog nooit eerder heb mee gemaakt vroeg ik me het af.
Asrock B450M PRO4 moederbord
AMD Ryzen 3 3200G processor
De cpu koeler gaat bij het aanzetten wel draaien maar de harde schijf niet, als ik een losse gpu er in doe gaat ook die draaien maar dat was het.
Kan ik nog iets controleren of is het beter om mijn verlies te accepteren en een nieuw mobo te halen?
:strip_exif()/f/image/wKxiwxzeZwfeagrpefXzopmB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wgPZyMYDLSX6roACFggR7PWv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3Ubd0olKcsFSzlmRjxRpCtCq.jpg?f=fotoalbum_large)
nieuwe build post niet - oorzaak damaged mobo?
Ik heb een moederbord met cpu vervangen en nou kreeg ik de cpu cooler niet goed vast, ik heb daarom iets meer kracht gezet waardoor hij wel vast ging maar daarna schoot de schroevendraaier los van de schroef en heb ik het moederbord geraakt.
Ik denk dat hij daarom niet post maar hoe weet ik zeker dat het moederbord inderdaad kapot is? heb ook een 4 pin speakertje maar die reageert nergens op. Zelf denk ik dat ik het mobo idd heb beschadigd maar gezien ik dit nog nooit eerder heb mee gemaakt vroeg ik me het af.
Asrock B450M PRO4 moederbord
AMD Ryzen 3 3200G processor
De cpu koeler gaat bij het aanzetten wel draaien maar de harde schijf niet, als ik een losse gpu er in doe gaat ook die draaien maar dat was het.
Kan ik nog iets controleren of is het beter om mijn verlies te accepteren en een nieuw mobo te halen?
:strip_exif()/f/image/wKxiwxzeZwfeagrpefXzopmB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wgPZyMYDLSX6roACFggR7PWv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3Ubd0olKcsFSzlmRjxRpCtCq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YvaYvzupEvWATysydssiH0x5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RGVSfSINr5fO78bgDsV9BUgR.jpg?f=fotoalbum_large)