Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De computer zal worden gebruikt om te gamen (Warzone, League of Legends, GTA).
Ook zal de computer voor studie bezigheden worden gebruikt.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximale budget is €1200
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
MSI g271 Monitor
Logitech Gaming headset
steelseries muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Om mijn monitor van 144hz, 1ms en Freesync optimaal te kunnen gebruiken in bijvoorbeeld Warzone zou ik een sterke videokaart willen die dit ondersteunt. 16Gb ram is een must.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Mijn voorkeur gaat uit naar AMD i.v.m. mijn monitor. Ook is mijn huidige pc en laptop met AMD wat ik altijd erg prettig heb gevonden
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Niet anders dan boven beschreven staat
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Nee, ik ben van plan alles standaard te houden, tenzij er in de toekomst iets voorkomt waardoor dit moet.
Wat verwacht je van ons?[i]]
Ik heb samen met een iemand van een forum een PC samengesteld. Graag zou ik een de mening van jullie hierop willen. Wellicht dat er iets aangepast dient te worden of dat die juist helemaal top is!
Alvast bedankt!
De computer zal worden gebruikt om te gamen (Warzone, League of Legends, GTA).
Ook zal de computer voor studie bezigheden worden gebruikt.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximale budget is €1200
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
MSI g271 Monitor
Logitech Gaming headset
steelseries muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Om mijn monitor van 144hz, 1ms en Freesync optimaal te kunnen gebruiken in bijvoorbeeld Warzone zou ik een sterke videokaart willen die dit ondersteunt. 16Gb ram is een must.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Mijn voorkeur gaat uit naar AMD i.v.m. mijn monitor. Ook is mijn huidige pc en laptop met AMD wat ik altijd erg prettig heb gevonden
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Niet anders dan boven beschreven staat
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Nee, ik ben van plan alles standaard te houden, tenzij er in de toekomst iets voorkomt waardoor dit moet.
Wat verwacht je van ons?[i]]
Ik heb samen met een iemand van een forum een PC samengesteld. Graag zou ik een de mening van jullie hierop willen. Wellicht dat er iets aangepast dient te worden of dat die juist helemaal top is!
Alvast bedankt!
Aantal | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | SSD | Kingston A2000 SSD 1TB (M.2 2280) | € 124,04 | € 124,04 |
1 | Voeding | Seasonic Focus GX-550 | € 89,79 | € 89,79 |
1 | Processor | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 169,00 | € 169,00 |
1 | Videokaart | XFX Radeon RX 5700 XT Thicc II 8GB | € 397,00 | € 397,00 |
1 | Behuizing | Be quiet! Pure Base 500DX Window Black | € 99,90 | € 99,90 |
1 | CPU-koeler | Be quiet! Pure Rock 2 Black | € 42,15 | € 42,15 |
1 | Geheugenmodule | Crucial Ballistix Black 16GB DDR4-3200 CL16 Kit | € 89,38 | € 89,38 |
1 | Moederbord | Gigabyte B450 Aorus Pro | € 115,00 | € 115,00 |
8 producten | Opslaan als eigen wensenlijst | Totaal | € 1.126,26 |