Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fm77
  • Registratie: september 2002
  • Niet online
Edit:
Ik kon toch niet wachten, en heb hem gewoon besteld. Het kriebelde toch iets te veel :P
Topic is dus niet meer nodig.

Ik heb eindelijk de keuze gemaakt om afstand te doen van mijn normale desktop setup.
Door ruimtegebrek, maar ook gewoon omdat het een warboel met kabels en aansluitingen is.

Ook wil ik ook weer eens samen een spel kunnen spelen met mijn vriendin. Dit zullen geen hele zware games worden (het enige spel wat ik meerdere avonden per week speel is nog steeds Call of Duty 4), maar we willen natuurlijk ook af en toe wat modernere games spelen. Denk aan de BattleField/Farcry/Fallout games.
Daarom hebben we dus besloten om meteen 2 laptops aan te schaffen. :)

Het budget hiervoor ligt rond de 2500 (rekbaar tot 3000, maar liever niet).

Ik loop al een tijdje rond te kijken, en ik kom steeds terug bij deze laptop: Asus TUF Gaming FX505DV
Ik heb wat reviews gelezen, en de laptop komt daar redelijk uit voor die prijs. Echter kan ik er op tweakers helemaal niets over vinden.
Als deze laptop zo goed zou zijn in die prijscategorie ben ik benieuwd waarom ik hem niet vaker voorbij zie komen....
De minpunten zouden de temperatuur zijn tijdens gamen, en het scherm zou wat flets zijn. Maar thuis sluiten we hem gewoon aan op een 24" scherm.

De laptop zal overigens nooit zonder netstroom gebruikt gaan worden. Dus de batterijduur is voor mij niet belangrijk

Is er iets wat ik over het hoofd zie bij deze laptop?
Specs:
AMD Ryzen 7 3750H, 16GB, GeForce RTX 2060.

Graag jullie advies of dit de laptop voor mij is voor dit bedrag :)

[Voor 4% gewijzigd door fm77 op 22-05-2020 11:08]

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jeffrey
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 14-09 16:50
Als ik jou was zou ik eerder voor de Asus TUF Gaming A15 gaan. Die beschikt over de nieuwste generatie AMD cpu die significant beter zijn dan de 3xxx serie. In die laptop zit een 1660ti GPU die in de praktijk heel dichtbij de RTX 2060 komt.

Ik zie alleen net dat deze laptop nog beschikbaar moet komen( over 20 dagen). Dus dan zou je nog even geduld moeten hebben...

[Voor 15% gewijzigd door Jeffrey op 22-05-2020 10:39. Reden: Nieuw feit]

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee