In de buurt worden twee zakelijk gebruikte printers aangeboden, en het lijkt mij interessant om er 1 over te nemen om mijn huidige printer te vervangen. Er zijn echter 3 dingen die ik me afvraag:
- Kunnen deze printers draadloos printen?
- Kunnen ze dubbelzijdig printen?
- Welke toners gaan er in, en hoe lang zal zoiets meegaan bij thuisgebruik? Dit om de kosten in te schatten (heb nu enkel ervaring met inktprinters)
Het betreft deze printers:
HP LaserJet 100 Color MFP M175a (vraagprijs 45 euro)
HP Laserjet Pro M1536dnf (vraagprijs 80 euro)
Ik had gehoopt deze informatie ergens op de product pagina te zien, maar ik kan enkel de Color variant terugvinden op de "which cartridge works with my HP printer?" pagina. Daar gaan HP 126A toners in, en een setje daarvan kost me hier zo'n 50-60 euro, maar hoe lang doe ik daar bij normaal thuisgebruik dan mee? Droogt het ook uit, of juist niet omdat het laser is? Ik print zeker maandelijks, soms vaker en meer dan zo een papiertje.
- Kunnen deze printers draadloos printen?
- Kunnen ze dubbelzijdig printen?
- Welke toners gaan er in, en hoe lang zal zoiets meegaan bij thuisgebruik? Dit om de kosten in te schatten (heb nu enkel ervaring met inktprinters)
Het betreft deze printers:
HP LaserJet 100 Color MFP M175a (vraagprijs 45 euro)
HP Laserjet Pro M1536dnf (vraagprijs 80 euro)
Ik had gehoopt deze informatie ergens op de product pagina te zien, maar ik kan enkel de Color variant terugvinden op de "which cartridge works with my HP printer?" pagina. Daar gaan HP 126A toners in, en een setje daarvan kost me hier zo'n 50-60 euro, maar hoe lang doe ik daar bij normaal thuisgebruik dan mee? Droogt het ook uit, of juist niet omdat het laser is? Ik print zeker maandelijks, soms vaker en meer dan zo een papiertje.
When life throws you a curve, lean into it and have faith!