Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Aliexpress beamer

Pagina: 1
Acties:

• jzoin2
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 13-06 08:02
Ben een groot fan van aliexpress. Afgelopen jaar zijn er ontzettend veel beamers toegevoegd. Met bluetooth, chromecast en wifi mogelijkheden. Zelfs met apps etc.

Ben benieuwd of er een paar goede tussen zitten. Simpel netflixje streamen in de tuin ofzo.

Hebben jullie ervaringen?

Tesla M3 | Gratis 1500 km’s? https://ts.la/j48607

• Meadowfellow
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 14-04 16:03
Heb je hier reacties op ontvangen, of elders op Tweakers info gevonden?

• jzoin2
Nee nergens helaas

• Intelligo
  • Registratie: september 2012
  • Nu online
Je bent ook wel erg on-specifiek. Er zijn er inderdaad 1000000 en met een beetje googlen vind je zat reviews.

Netflixje streamen in de tuin verteld ons ook 10x niets. Op wat. In welke omstandigheden.

In het kort: zet er eens een half uurtje google & review tochtje voor uit en je weet een stuk meer

Woont in Helsinki

• jzoin2
Intelligo schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 21:17:
[...]

Je bent ook wel erg on-specifiek. Er zijn er inderdaad 1000000 en met een beetje googlen vind je zat reviews.

Netflixje streamen in de tuin verteld ons ook 10x niets. Op wat. In welke omstandigheden.

In het kort: zet er eens een half uurtje google & review tochtje voor uit en je weet een stuk meer
Uiteraard met google kom je ver. Maar ik was juist benieuwd naar de mening van onze tweakers.

• Bartske
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 14-06 17:02

Bartske

Valar Morghulis

Dit is wel erg lui, er wordt toch wat meer inzet verwacht bij het openen van een topic. Maar vooruit, mijn mening: goedkoop is duurkoop in dit geval.

"A tale is never so good that ale won't make it better."

• ChojinZ
  • Registratie: september 2001
  • Nu online
jzoin2 schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 21:39:
[...]

Uiteraard met google kom je ver. Maar ik was juist benieuwd naar de mening van onze tweakers.
Niet doen? Zonde van je geld? You get what you pay for?

Ik heb redelijk wat (gebruiker) reviews gelezen en het is het allemaal niet niet. Teveel herrie, te lage resolutie, slechte kleuren, lampen die je nergens kan aanschaffen, slecht QC, etc. Als je echt een klein budget hebt het zit er misschien nog wel wat tussen, maar als je richting mid-end gaat of hoger kan je toch beter kijken bij de gerenomeerde merken.

Uiteindelijk voor een 'dure' (lees: 700 euro) Epson gegaan, gewoon hier besteld in NL en nooit spijt van gehad. :+

I don't know karate, but I know ka-razy

• Wootism
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 08:21

Wootism

aaibaar

• sapphire
  • Registratie: november 2002
  • Nu online

sapphire

Die-hard pruts0r

Ervaring met heule goedkope Ali beamers, jazeker :)

Gabriël ITX

• Granny
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 14-06 18:23
Kan het ook aleen maar afraden, specs lijken geweldig, maar in de praktijk is het allemaal niets.

If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 20:52

Metalfreak

Hoije woh!

Ik ben toch tevreden over mijn Thundeal beamertje van 57 euro. In een donkere ruimte voldoet 'ie echt meer dan prima. Afgelopen zondag nog formule 1 op gekeken met een lengte van het scherm van 2 meter. Ja, de ventilator maakt wat geluid, maar ik heb in die ruimte ook een flinke geluidsinstallatie, die overstemt dat wel ;)

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: spreken jullie dat echt zo uit alsof je een spraakgebrek hebt?

• ChojinZ
  • Registratie: september 2001
  • Nu online
Metalfreak schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 21:57:
Ik ben toch tevreden over mijn Thundeal beamertje van 57 euro. In een donkere ruimte voldoet 'ie echt meer dan prima. Afgelopen zondag nog formule 1 op gekeken met een lengte van het scherm van 2 meter. Ja, de ventilator maakt wat geluid, maar ik heb in die ruimte ook een flinke geluidsinstallatie, die overstemt dat wel ;)
Het probleem is dat de TS niet aangeeft wat zijn wensen krijgt. Dan krijg je te horen dat de ene al blij is met een 720P beamer terwijl een ander zijn neus ophaalt voor 1080P en minimaal 4K wil.

I don't know karate, but I know ka-razy

• Intelligo
  • Registratie: september 2012
  • Nu online
Je koopt voor 150 ook een relatief degelijke 1080p van Epson bijvoorbeeld 2ehands tegenwoordig. Dan is die chinabeamer ineens niet echt meer de moeite waard.

Woont in Helsinki

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True