Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Atypisch tweaker advies-vraag :-)

Pagina: 1
Acties:
  • 1.089 views

Vraag

• cwegh
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 22:01
Post mag verwijderd worden!

[Voor 97% gewijzigd door cwegh op 22-05-2020 11:39. Reden: Slechte vraag gesteld]

Beste antwoord (via FeaR op 30-05-2020 19:04)

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 02:53

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

OK

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Alle reacties

Acties:
  • +2Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 21:21
Kijk eens in Pricewatch naar internet radios, staat daar iets tussen?

[Voor 10% gewijzigd door martyw op 22-05-2020 07:55]

Acties:
  • +4Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
cwegh schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 21:45:
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb al wat zitten zoeken maar de keuzes zijn zo overweldigend dat ik hier zeer veel tijd met zal verliezen, voor iets met low-requirements en low-budget. Het kan zomaar zijn dat jullie hier meteen een top-kandidaat kunnen neerleggen.
Ehm, nee. Zo werkt dat natuurlijk niet. Jij komt met ideeën die in jouw straatje passen. Daarna komen anderen met aanvullende ideeën. Als je de link van @martyw hierboven volgt en je zet het filter op minimaal 3 sterren beoordeling en de prijs op maximaal €50 dan blijven er een paar modellen over.

Ow, en de volgende keer zou het beter zijn een passende titel te verzinnen die de lading dekt, zo atypisch is deze vraag helemaal niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• cwegh
@sypie Helder, stel ik geen vragen meer, bedankt voor de hulp! PS: hoe kan ik mijn post verwijderen of de titel aanpassen? Dat lukt me namelijk niet meer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• cwegh
martyw schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 07:54:
Kijk eens in Pricewatch naar internet radios, staat daar iets tussen?
Reeds gedaan, maar pricewatch (is ook niet heiligmakend natuurlijk) is maar beperkt en ik vroeg me af of er niemand ervaring had met andere toestellen die niet in de pricewatch staan (aliexpress of dergelijke) of gewoon hifi-systemen die ook internet/DAB+-radio hebben. Toch bedankt voor de hulp!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Torac
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 20:46
cwegh schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 11:37:
@sypie Helder, stel ik geen vragen meer, bedankt voor de hulp! PS: hoe kan ik mijn post verwijderen of de titel aanpassen? Dat lukt me namelijk niet meer.
Kan niet, zo hebben andere die misschien in de toekomst dezelfde vraag hebben info om mee te werken en hoeft er niet voor alles een nieuw topic aangemaakt te worden. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• cwegh
Torac schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 11:41:
[...]

Kan niet, zo hebben andere die misschien in de toekomst dezelfde vraag hebben info om mee te werken en hoeft er niet voor alles een nieuw topic aangemaakt te worden. :)
Klinkt inderdaad zeer logisch, maar blijkbaar werkt het niet zo dat je eerst een open adviesvraag mag stellen over een topic ;-) No problemo, dan laat ik het topic wel zo sterven!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• canonball
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 20:48
cwegh schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 11:41:
[...]

Reeds gedaan, maar pricewatch (is ook niet heiligmakend natuurlijk) is maar beperkt en ik vroeg me af of er niemand ervaring had met andere toestellen die niet in de pricewatch staan (aliexpress of dergelijke) of gewoon hifi-systemen die ook internet/DAB+-radio hebben. Toch bedankt voor de hulp!
Maar WAT had je dan gevonden, welke leken jouw wat en welke zag je niet zitten.
Kun je een paar voorbeelden geven die je hebt gevonden en wat jouw overwegingen zijn bij die, dan kunnen wij jouw mischien helpen.

En zoals gemeld, een duidelijke titel met zo iets van dat je een dab+ radio zoekt die simpel te bedienen is zou ook al helpen ipv de huidige). Als je gewoon één radio wilt horen, ga je na bv coolblue.nl en zoek wij zij jouw adviseren.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• cwegh
DAB+ radio (of internetradio met DAB+) als standalone OF geïntegreerd in een klein systeem dat ook aangesloten kan worden op de TV/DVD speler/Android TV box.

De prijzen voor een standalone radio liggen hoger dan de voorgestelde 50 EUR (en die rond de 50 EUR zitten, zien er niet heel robuust en gebruiksvriendelijk uit maar misschien wel op Aliexpress of dergelijke). In de pricewatch hebben er veel ook geen prijs (meer) staan.

Dus waarschijnlijk is het de moeite waard om dan eerder richting een 150 EUR tellende uitgebreider systeem te gaan. Daar is ook behoorlijk wat keuze en kan je niet op filteren.

Daarnaast als ik Google vind je heel veel toestellen van merken die ik niet ken, bovenop de technologie die me niet heel gekend is en wat dan beslissende factoren zijn (bepaald protocol, sterkte van componenten etc.).

Die vragen had ik graag eens besproken om een geïnformeerde keuze te maken. Of kennisdeling via iemand die er recent 1 gekocht heeft of onderzoek naar gedaan heeft en kan zeggen: "hej ik heb deze, iets duurder maar wel goed, misschien de moeite waard".

Maar ik zal me er gewoon een paar avonden in moeten verdiepen. Ik kom er zo ook wel uit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 1337mhz
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 10-06 15:46
Sommige Tweakers hebben in ieder geval genoeg azijn in huis.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CurlyMo
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 23:21

CurlyMo

www.pilight.org

Het goede voorbeeld van een mooie topic start ben je eigenlijk zelf :)
cwegh in "Zelfbouw budget homeserver met KVM tbv filesharing en VMs"

geen vragen via PM die ook op het forum gesteld kunnen worden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
cwegh schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 11:37:
@sypie Helder, stel ik geen vragen meer, bedankt voor de hulp!
Het gaat er niet om dat je geen vragen (meer) mag stellen, absoluut niet. Waar het om gaat is dat je laat zien wat je zelf al gevonden hebt. Kom met een korte lijst van producten waar je tussen twijfelt. Wanneer andere Tweakers aanvullende producten weten die ook de moeite waard zijn om mee te nemen in je overwegingen kunnen ze die aandragen. Zoals het topic was begonnen leek er niet veel eigen inzet te zijn geweest. Mocht dit heel negatief overgekomen zijn, dat was absoluut niet de bedoeling. Het was juist opbouwend bedoeld.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 00:06
@cwegh de reden dat het zo werkt is om tegen te gaan dat er alleen maar topics komen met helpdeskachtige vragen. Het wordt gevraagd van je zelf onderzoek te doen en aan te geven waar je tegenaan loopt.

Je hebt al gezocht. En ook buiten tweakers apparaten gevonden.
Plaats linkjes van die apparaten dan hier? Dan ben je eigenlijk al een eind op weg.
Wellicht dat anderen die merken wel kennen.

Sponsorloop hartstichting: https://www.hartstocht.nl/annette-overes-2021-hartstocht-10-april

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 02:53

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

OK

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True