Corsair k70 probleem (nog geen 2 maand oud)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltie
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11-07-2024
Hallo.

Ik heb een Corsair K70 sinds ongeveer 2 maand maar nu heb ik al een paar keer het volgende probleem gehad.
Ik ben gewoon normaal bezig en zo ineens werkt hij niet meer, de verlichting brand dan nog wel maar geen 1 knop werkt meer.
Wat ik doe om hem weer werkend te krijgen is hem afkoppelen en op een andere usb port aansluiten dan werkt hij meestal wel weer. (als ik hem op een usb port aansluit die ik eerder heb gehad werkt hij helemaal niet)
De bijbehorende software staat er op en is uptodate.
Waar zou dit aan kunnen liggen? (is het de toetsenbord zelf of zou het de moederbord kunnen wezen beide zijn ze nog geen 2 maand oud)

A.V.B. Jeffrey (Beltie)

Of kan zou ik beter even contact met de klantenservice waar ik hem vandaan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas_n
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:07
Kan je hem op een andere computer aansluiten? Heb je daar hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltie
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11-07-2024
Bij een andere computer heb ik precies het zelfde probleem.
Namelijk 1.5 maand terug heb ik de computer vervangen omdat ik dacht dat het daar aan lag. (die computer was oud en had al meer problemen) vandaar dat ik hem verving, maar nu nog steeds het zelfde probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:41
Dan zou ik persoonlijk contact opnemen met de klantenservice. En het zelfde verhaal erbij mailen.... En dat het probleem zich ook voordeed op de vorige computer.

Als je hem bij bol of amazon hebt gekocht dan gaat het meestal heel snel.
Andere echte hardware winkels kan wat langer duren. Hun gaan hem namelijk testen.