Hallo,
Pas geleden heb ik een upgrade gedaan van mijn video kaart van mijn oude GTX 1060 naar een MSI RTX 2070super. Echter heb ik het gevoel dat mijn oude componenten de werkelijke prestaties van mijn RTX tegenhouden. Ik ben niet helemaal thuis in hardware onderdelen daarom zou ik jullie advies goed kunnen gebruiken.
Momenteel bestaat mijn systeem uit:
- Gigabyte AORUS GA-AX370-GAMING K7 - Moederbord
- Seasonic Focus Plus Gold 550 - Voeding (Intern)
- AMD Ryzen 5 2600X - Processor
- Kingston HyperX FURY 16 GB: 2 x 8 GB - DIMM 288-PIN - 2933 MHz- Geheugen
- MSI GeForce RTX 2070 Super Gaming X Trio - Grafische kaart
- 2 xSamsung 860 EVO 250GB - Solid state drive
Ik gebruik mijn systeem voor onderandere gaming. Met competetive settings. In warzone haal ik +-100fps. voor mijn gevoel is dit best weinig met een RTX 2070super. ik zou graag boven de 144 fps uitkomen met deze settings in deze game. Naar mijn idee zou ik met mijn grafische kaart 144fps moeten halen met hogere settings.
wat moet ik in mijn build aanpassen om dit te kunnen realiseren?
En is het aantal fps wat ik monenteel heb met mijn huidige build normaal of is het al wat aan de lage kant?
Ik hoor graag jullie advies.
Pas geleden heb ik een upgrade gedaan van mijn video kaart van mijn oude GTX 1060 naar een MSI RTX 2070super. Echter heb ik het gevoel dat mijn oude componenten de werkelijke prestaties van mijn RTX tegenhouden. Ik ben niet helemaal thuis in hardware onderdelen daarom zou ik jullie advies goed kunnen gebruiken.
Momenteel bestaat mijn systeem uit:
- Gigabyte AORUS GA-AX370-GAMING K7 - Moederbord
- Seasonic Focus Plus Gold 550 - Voeding (Intern)
- AMD Ryzen 5 2600X - Processor
- Kingston HyperX FURY 16 GB: 2 x 8 GB - DIMM 288-PIN - 2933 MHz- Geheugen
- MSI GeForce RTX 2070 Super Gaming X Trio - Grafische kaart
- 2 xSamsung 860 EVO 250GB - Solid state drive
Ik gebruik mijn systeem voor onderandere gaming. Met competetive settings. In warzone haal ik +-100fps. voor mijn gevoel is dit best weinig met een RTX 2070super. ik zou graag boven de 144 fps uitkomen met deze settings in deze game. Naar mijn idee zou ik met mijn grafische kaart 144fps moeten halen met hogere settings.
wat moet ik in mijn build aanpassen om dit te kunnen realiseren?
En is het aantal fps wat ik monenteel heb met mijn huidige build normaal of is het al wat aan de lage kant?
Ik hoor graag jullie advies.
/f/image/t7E0PB66p69Ba792zjC2whtV.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/MIFoi5rL4dlrcO278pRY5uzA.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/hNc9anr0cDjpLbcstyA6zwim.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/5zW3PWHPMHvJ6nbbSHZiDQOa.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/VFfgEPMtJYVgnkslFI3zt6wo.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/JySAziVNgrg7W6HeRoQSQYoe.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/ISfssEXORr9lwfcQ3BU8Bn5L.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/jbuIXyNMmlnsB6AOIcpQVWHB.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/hhatCGVSkk6oAYNo38qxwY7H.png?f=fotoalbum_large)