Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

PC upgrade

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Pas geleden heb ik een upgrade gedaan van mijn video kaart van mijn oude GTX 1060 naar een MSI RTX 2070super. Echter heb ik het gevoel dat mijn oude componenten de werkelijke prestaties van mijn RTX tegenhouden. Ik ben niet helemaal thuis in hardware onderdelen daarom zou ik jullie advies goed kunnen gebruiken.

Momenteel bestaat mijn systeem uit:

- Gigabyte AORUS GA-AX370-GAMING K7 - Moederbord
- Seasonic Focus Plus Gold 550 - Voeding (Intern)
- AMD Ryzen 5 2600X - Processor
- Kingston HyperX FURY 16 GB: 2 x 8 GB - DIMM 288-PIN - 2933 MHz- Geheugen
- MSI GeForce RTX 2070 Super Gaming X Trio - Grafische kaart
- 2 xSamsung 860 EVO 250GB - Solid state drive

Ik gebruik mijn systeem voor onderandere gaming. Met competetive settings. In warzone haal ik +-100fps. voor mijn gevoel is dit best weinig met een RTX 2070super. ik zou graag boven de 144 fps uitkomen met deze settings in deze game. Naar mijn idee zou ik met mijn grafische kaart 144fps moeten halen met hogere settings.

wat moet ik in mijn build aanpassen om dit te kunnen realiseren?

En is het aantal fps wat ik monenteel heb met mijn huidige build normaal of is het al wat aan de lage kant?

Ik hoor graag jullie advies.

Alle reacties

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23:13
100 fps zegt niet zoveel. Welke resolutie heeft je monitor?

Verwijderd

Topicstarter
ik speel op een 1920 x 1080 pixels monitor met 144hz

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:49
Ik zou zeggen kijk deze filmje even want je systeem is best goed om goed te gamen maar je moet egwoon en aantal wat dingen doen uit zetten en veranderen dan gaat je fps wel om hoog

YouTube: Modern Warfare Warzone FPS Guide - Best PC Settings for high FPS

en daar bij zelf met een
CPU - Intel i9-9900k
GPU - Nvidia RTX 2080 FE:
ga je dat nog niet eens halen

zie ook het filmpje

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:07

Thomg

Aww yiss

Meten is ook weten. Check je verbruik.

Verwijderd

Topicstarter
Oke dus jullie zijn niet van mening dat mijn cpu bottleneck is en dat ik mijn cpu moet upgraden naar een 3700X bijvoorbeeld.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:57
Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 21:00:
Oke dus jullie zijn niet van mening dat mijn cpu bottleneck is en dat ik mijn cpu moet upgraden naar een 3700X bijvoorbeeld.
Dat zal iets kunnen schelen, maar dat zal er zeker niet voor zorgen dat je van 100 fps naar 144 fps zal gaan.

The devil is in the details.

• edeboeck
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-11 12:23

edeboeck

mie noow noooothing ...

Check eens met MSI Afterburner om te zien wat je load is als je aan het gamen bent. Test meer dan 1 keer om een degelijk beeld te krijgen.

• Uszka
Je mag dan 2933 MT/s geheugen hebben, dat wil nog niet zeggen dat het daadwerkelijk op die snelheid loopt. Op welke snelheid is het geheugen ingesteld in het bios?

• Canelo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-11-2023

Canelo

BT61.

Ik haal gewoon boven de 144hz met mijn 3600+5700xt op high settings hoor.

AMD Ryzen 5900X Boxed - Asus Rog Strix B550-F Gaming (WI-FI) - Powercolor Radeon 5700 XT - Scythe Mugen 5 PCGH - Samsung 970 EVO 1TB - Seasonic GX-650 - Corsair Vengeance 16GB 3600Mhz - Fractal Design Meshify C -

Verwijderd

Topicstarter
in de bios staan ze geclocked op 2933

Verwijderd

Topicstarter
de 5700xt staat wel ongeveer gelijk aan de 2070 super toch ? dus dan zou het aan mijn cpu kunnen liggen

• Uszka
Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 22:05:
dus dan zou het aan mijn cpu kunnen liggen
Doe wat @edeboeck voorstelt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben niet bekend met het programma maar ik ga er even mee aan de slag met een tutorial. nog nooit eerder gedaan ben best een noob wat dat betreft.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Verwijderd wie zegt dat je boven de 100fps komt met een 2070 super
Instellingen lager zetten geeft hogere fps, dus niet(nog) hoger.
3600-3700X is zo’n 7% beter op 1080p

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Verwijderd

Topicstarter
@Hackus ik ging er vanuit omdat ik benchmark filmpjes heb gekeken op youtube en op deze filmpjes haalden ze makkelijk 144fps of hoger en dat ik rond de 100 bleef hangen vind ik dan relatief laag vergeleken met die benchmarks op youtube

• BasBanaantje
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 17-05 11:39
Wat ja kan doen is je cpu overklocken. alleen dan is je garantie wel weg en zowel de temperatuur als het stroomgebruik neemt dan toe. Wat ik persoonlijk zou doen is wachten totdat de nieuwe 4000 series van Ryzen uitkomt. dan kan je het best een ryzen 5 3600 kopen. dit kan je vrij goedkoop doen op marktplaats (met kans op defecten), maar de nieuwprijs zou ook gewoon dalen. Je akn ook gaan voor een Ryzen 7 3700 of ryzen 5 3600x maar dat is minder waar voor je geld.
Deze site is niet helemaal betrouwbaar maar het verschil in fps is wel te zien:
-https://www.gpucheck.com/nl-eur/gpu/nvidia-geforce-rtx-2070-super/amd-ryzen-5-2600x/
-https://www.gpucheck.com/nl-eur/gpu/nvidia-geforce-rtx-2070-super/amd-ryzen-5-2600x/

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Pas geleden heb ik een upgrade gedaan van mijn video kaart van mijn oude GTX 1060 naar een MSI RTX 2070super. Echter heb ik het gevoel dat mijn oude componenten de werkelijke prestaties van mijn RTX tegenhouden. Ik ben niet helemaal thuis in hardware onderdelen daarom zou ik jullie advies goed kunnen gebruiken.

Momenteel bestaat mijn systeem uit:

- Gigabyte AORUS GA-AX370-GAMING K7 - Moederbord
- Corsair TX-M Series TX650M V2
- AMD Ryzen 5 2600X - Processor
- Kingston HyperX FURY 16 GB: 2 x 8 GB - DIMM 288-PIN - 2933 MHz- Geheugen
- 2 xSamsung 860 EVO 250GB - Solid state drive

Ik gebruik mijn systeem voor onderandere gaming. Met competetive settings. ik zat zelf te denken aan deze componenten voor de verdere upgrade.

- AMD Ryzen 7 3700X - Processor
- Corsair Vengeance LPX 3600mhz- Geheugen
- Be quiet! Dark Rock Pro 4 - Koeler voor processor
- Kingston A2000 1 TB - Solid state drive
- Gigabyte Aorus B550 Elite - Moederbord
- Corsair TX-M Series TX650M V2

wat vinden jullie als kenners van deze setup ? zijn er dingen die ik zou kunnen aanpassen voor nog betere prestaties in ongeveer de zelfde prijsklasse. ik kom nu op een totaal bedrag van 780 euro voor deze upgrade. als het effectiever kan hoor ik dat natuurlijk graag.

alvast bedankt iedereen (L)!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:39

br00ky

Moderator Harde Waren
Afgezien van een SSD, je voeding en je GPU vervang je dus alles. Heb je uitgezocht of een processorupgrade in de games die je speelt (en niet noemt, dus daar kunnen we weinig over zeggen) daadwerkelijk baat hebben bij deze relatief marginale upgrade?

/edit: het enige spannende is namelijk die upgrade van cpu. En die doet at best al niet heel veel bijzonders extra in vergelijking met wat je nu al hebt. Op 720p (waar de videokaart geen bottleneck is) verschil groot, maar als je kijkt naar courante resoluties (1080p en hoger), dan is het verschil al een stuk kleiner tot niet-bestaand.

/edit: met andere woorden, heb je daadwerkelijk gemeten dat je nu ergens tegen aan loopt?

[ Voor 52% gewijzigd door br00ky op 19-06-2020 16:08 ]

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 20:01
kan je eens msi afterburner downloadden en laten lopen tijdens het spelen?
dan weet je welk(e) ondedeel(en) je pc vertragen.

Verwijderd

Topicstarter
@br00ky nee ik heb niks gemeten in de zin van met het programma msi afterburner. echter heb ik wel benchmarks bekeken van de 2070s in verschillende games. en in deze benchmarks gebruiken ze nieuwere cpu wat resulteert in hogere fps metingen in de betreffende games.

Verwijderd

Topicstarter
@99ruud99 waar zou ik op moeten letten tijdens het spelen ? ben namelijk niet heel bekend met dit :(

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 15:33:
@br00ky nee ik heb niks gemeten in de zin van met het programma msi afterburner.
Dat zou ik dan maar doen want onderstaande hoeft voor jou helemaal niet van toepassing te zijn.
echter heb ik wel benchmarks bekeken van de 2070s in verschillende games. en in deze benchmarks gebruiken ze nieuwere cpu wat resulteert in hogere fps metingen in de betreffende games.
Zoals je in het gelinkte artikel in mijn vorige post ziet, schelen de 2600X en 3700X op zijn best 10%, maar ik denk niet dat je op 720p gamet of wel? Voor het complete verhaal, welke game(s ), welke resolutie?

[ Voor 4% gewijzigd door br00ky op 19-06-2020 16:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
@br00ky momenteel speel ik veel warzone op 1080p. met alle settings op low heb ik een fps van rond de 100. in benchmarks zie ik dat ze met de rtx2070s een fps halen van rond de 144. deze metingen zijn gedaan met nieuwere cpu dan die ik momenteel bezit. vandaar mijn gevoel dat iets de prestatie onderdrukt.

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 15:41:
@br00ky momenteel speel ik veel warzone op 1080p. met alle settings op low heb ik een fps van rond de 100. in benchmarks zie ik dat ze met de rtx2070s een fps halen van rond de 144. deze metingen zijn gedaan met nieuwere cpu dan die ik momenteel bezit. vandaar mijn gevoel dat iets de prestatie onderdrukt.
Dat is een verschil van 40%. Dat zou heel spectaculair zijn :+ . Welke cpu was dat dan? En waar heb je dat gevonden?

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Verwijderd Kingston HyperX FURY 16 GB draait dat op 2933MT/s of ?
Corsair moet je mee opletten, daar moet je echt specifiek vragen om AMD versie(staat sticker op de doos)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Verwijderd

Topicstarter
vanaf 3.30min doet hij een meting op 1080p en low settings.

• DutchTowel
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 19:18
Als je op je bureaublad bij geheugen kijkt met task manager (control shift escape) op welke snelheid draait je ram?

Verwijderd

Topicstarter
@Hackus ja de Kingston HyperX FURY 16 GB draaien op 2933mhz. volgens de bios settings. kan ik dit ingame testen of deze ook daadwerkelijk op 2933 draaien?

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:54
Ingame bij Warzone kan je ergens aanvinken CPU Time en GPU Time, ik heb begrepen dat je hieraan zou kunnen zien wat er bottlenecked. Probeer die eens aan te zetten en te zien wat je waardes zijn.

Verwijderd

Topicstarter
@DutchTowel er staat niets bij snelheid. heel vreemd. bij de cpu staat er echter wel een snelheid maar bij geheugen staat er niks.

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 15:52:
vanaf 3.30min doet hij een meting op 1080p en low settings.
Ik zie het ja, maar die toename in fps kan niet alleen komen door een iets krachtiger cpu. Zoals ik stelde is het een verschil van 40%. Dat is niet te verklaren met 2600X vs. 3700X. Zou wat zijn als het met elke generatie zulke sprongen maakt :9~ . Er is iets aan de hand. Draai eens een standaard CoD benchmark met Afterburner aan en post een screenshot van de uitslagen. Laat in ieder geval de loads over de aparte cores, geheugengebruik, videogeheugen, gpu temp, gpu gebruik, ram gebruik en cpu temp zien.

/edit: overigens krijg ik nu van iemand de melding dat we dit allemaal ook al hebben aangedragen in PC upgrade. Beetje jammer ;). In ieder geval een merge, zodat er niet nog meer dubbel advies is.

[ Voor 14% gewijzigd door br00ky op 19-06-2020 16:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
@br00ky ik ben niet bekend met het programma. ik heb het geinstalleerd en wil een benchmark draaien. word hier gewoon mee bedoeld een game opstarten en een printscreen maken van de gegevens die links boven in de hoek staan ?

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Blijkbaar heeft CoD:WZ geen in-game benchmark, dus zul je zelf een representatief stuk moeten spelen. Afterburner produceert dan automatisch op de achtergrond een output zoals deze. Dit voorbeeld is heel kort en er gebeurt verder niks, omdat ik nu niks doe. Zorg ook dat alle output te zien is (dus naar beneden scrollen voor de rest), dus waarschijnlijk moet je het in twee delen uploaden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7tIJ8DXQqHrKokF6r3ou1BRq1Vw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/t7E0PB66p69Ba792zjC2whtV.png?f=fotoalbum_large

Verwijderd

Topicstarter
Het even geduurd maar ik ben er uit gekomen denk ik. echter is het een klein stukje en het kost wat tijd om de printscreens temaken niet alles is gameplay.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v-U5rCmPmYbQ2N86Eu3KSjghVN0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MIFoi5rL4dlrcO278pRY5uzA.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M7YxY1CCZMD4JcTCI_WRPSdOGho=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hNc9anr0cDjpLbcstyA6zwim.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I8EW015qQlGyt2-EwUb0mLT7n6U=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5zW3PWHPMHvJ6nbbSHZiDQOa.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E7a-CGR0PLvoz0ZbKx2Kc2XubIc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VFfgEPMtJYVgnkslFI3zt6wo.png?f=fotoalbum_large

Verwijderd

Topicstarter
deze is wat overzichterlijker dit is wel een volledige gameplay.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xu72P65qEq_2IDlaEYCKWMp9eXY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JySAziVNgrg7W6HeRoQSQYoe.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K6Vxy96BnWGs7yHozfFDEWuPmgo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ISfssEXORr9lwfcQ3BU8Bn5L.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GY1Svm6rvdujuahPjg0saPP4iWo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jbuIXyNMmlnsB6AOIcpQVWHB.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q18G8Ozzr6cxg2_PcI2m8UitaD4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hhatCGVSkk6oAYNo38qxwY7H.png?f=fotoalbum_large

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 20:01
Oftewel je cpu werd max met kleine 80 % belast. Dus hij heeft nog genoeg speelruimte. Die hoef je niet up te graden.

Verwijderd

Topicstarter
@99ruud99 maar wat is dan de verklaring voor de relatief lage fps ?

• Wolvganger
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 19-11 20:29

Wolvganger

Do not eat the yellow snow.

In welk PCIEX slot heb je de videokaart zitten? Bijna helemaal bovenin of iets verder naar beneden?

"Hoe meer het kan, hoe sneller het stuk is."

Verwijderd

Topicstarter
@Wolvganger helemaal boven in. Vanaf de cpu gezien het eerste slot als je naar beneden gaat.

• Wolvganger
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 19-11 20:29

Wolvganger

Do not eat the yellow snow.

Das het snelste slot voor de GPU, dus das oke.

"Hoe meer het kan, hoe sneller het stuk is."

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-10 12:36
Zowel je Gpu en Cpu lijken zo rond de 90% van hun vermogen te werken en ik kan mij goed voorstellen dat ze dan beiden niet veel ruimte meer hebben. Net als op de snelweg zodra hij 90% vol staat kan je af en toe een kleine file verwachten (framedrop) en moet je met 80km/u naar huis ipv 100km/u (geen 144fps).

Het zou ook kunnen dat ze niet de 100% raken omdat ze staan te wachten op elkaar, op geheugen of op een ander component maar dat kan ik niet in mijn glazen bol zien.

Uit de cijfers kan ik niet zo zien of je geheugen misschien bijna helemaal vol hebt staan. Je zou eens kunnen kijken of met alle apps uit de performance wat beter is. En als je met twee schermen werkt zou je eens kunnen kijken of met 1 scherm aan de performance beter is.

Zelf zou ik de graphics terugdraaien totdat je 144fps haalt en dan stap voor stap opschalen en in de performance statistieken kijken of de Cpu of Gpu de bottleneck is bij elke stap vooruit.
Zoals anderen zeggen zal je met een kleine hardware upgrade niet hele grote stappen kunnen verwachten.

Verwijderd

Topicstarter
@barfieldmv ik heb recent alle harde schijven geformateerd incombinatie met een schone installatie van windows.
Dus momenteel heb ik zeeën aan vrije schijfruimte.

Wat betreft de graphics van het betreffende, spel deze staan al op het laagste. En zelfs met de laagste settings haal ik deze fps score.

• Immanent Ike
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 12-10 21:09
De game is zeer slecht geoptimaliseerd. De ene update zorgt ook voor slechtere performance dan de andere, dus het is problematisch om je eigen performance te vergelijken met performance video's van een paar maanden geleden.

Waarschijnlijk speel je in andere games wel 144hz stabiel?

Je kan de memory speed ook krijgen door middel van command prompt:

Klik start, typ: CMD
Rechtermuisknop CMD
Klik Run as administrator

Typ:

wmic memorychip get speed

druk enter

Je zou kunnen upgraden naar een ryzen 3600, dat is nog relatief goedkoop. Ik denk namelijk niet dat een 3700x het veel beter gaat doen dan een 3600.

Verwijderd

Topicstarter
@Immanent Ike Ik heb gedaan wat u zegt, en mijn memory runt inderdaad gewoon op 2933mhz.

• d22wth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:25

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 𝗁𝗈𝖾𝖿𝗍 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

Een 3700X is qua single en quad core nagenoeg gelijk qua prestaties als een 3600, upgraden naar een 3600 zou zinvoller zijn...
De game is gewoon niet goed geoptimaliseerd. Haal je in andere games wel goeie FPS?

[ Voor 12% gewijzigd door d22wth op 19-06-2020 21:25 ]

𝚒𝙿𝚑𝚘𝚗𝚎 16 𝙿𝚛𝚘 - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖡-3800 - 2𝖳𝖡 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖤𝗅𝗂𝗍𝖾

Verwijderd

Topicstarter
@d22wth in andere games kom ik wel boven de 144Fps zoals apex legends en pubg. In warzone is dit helaas niet het geval.

En incidenteel heb ik ook bootproblemen. Wanneer ik een dag mijn pc niet heb gebruikt als ik hem dan wil opstarten hou ik een zwart scherm. En kan ik niks anders dan de pc fysiek uit drukken. Wanneer ik hem dan weer start dan boot hij wel gewoon tot windows. Nogmaals dit is incidenteel. Maar wanneer dit het geval is heb ik code 55 op mijn moederbord staan. Ik dacht dat mijn psu het aan het begeven was dus deze heb ik vernieuwd. Maar soms heb ik nogsteeds bootproblemen. Vandaar mijn gevoel dat er iets in mijn systeem niet klopt. De lage fps in combinatie met bootproblemen afentoe. Elke keer wanneer ik dit probleem heb start de pc altijd de 2e keer zonder problemen. (Alles runt stock overgens)

• d22wth

d22wth

Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 21:44:
@d22wth in andere games kom ik wel boven de 144Fps zoals apex legends en pubg. In warzone is dit helaas niet het geval.

En incidenteel heb ik ook bootproblemen. Wanneer ik een dag mijn pc niet heb gebruikt als ik hem dan wil opstarten hou ik een zwart scherm. En kan ik niks anders dan de pc fysiek uit drukken. Wanneer ik hem dan weer start dan boot hij wel gewoon tot windows. Nogmaals dit is incidenteel. Maar wanneer dit het geval is heb ik code 55 op mijn moederbord staan. Ik dacht dat mijn psu het aan het begeven was dus deze heb ik vernieuwd. Maar soms heb ik nogsteeds bootproblemen. Vandaar mijn gevoel dat er iets in mijn systeem niet klopt. De lage fps in combinatie met bootproblemen afentoe. Elke keer wanneer ik dit probleem heb start de pc altijd de 2e keer zonder problemen. (Alles runt stock overgens)
Dit zijn dus 2 aparte problemen...
Bootproblemen kunnen van alles zijn, maar is vaak iets met het mobo (of combinatie van mobo en SSD, bijv.)

Je FPS problemen in warzone zijn puur het spel, die is niet lekker optimized (wat verwacht je van een console game ;P)

𝚒𝙿𝚑𝚘𝚗𝚎 16 𝙿𝚛𝚘 - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖡-3800 - 2𝖳𝖡 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖤𝗅𝗂𝗍𝖾

Verwijderd

Topicstarter
@d22wth oke, dus u bent van mening dat een upgrade van de cpu overbodig is want ik ga er relatief weinig fps me gainen?

• d22wth

d22wth

Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 22:10:
@d22wth oke, dus u bent van mening dat een upgrade van de cpu overbodig is want ik ga er relatief weinig fps me gainen?
Tja wel iets, maar zoals je zegt runnen andere games prima. Ik ga morgen een 3600 met 2070 super pc in elkaar zetten, ga dan warzone testen en laat dan wel wat resultaten weten.
Is warzone trouwens op een HDD of SSD geïnstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
@d22wth op een ssd

Ik ben erg benieuwd naar uw resultsten dan!

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2020 04:18 ]

Pagina: 1