Laptop advies voor kleine ondernemer

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MARCY!
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 22-05-2020
Beste forum leden,

Ik wil graag een goede aankoop doen, en daar heb ik jullie hulp bij nodig. Ik zie zelf namelijk door de bomen het bos niet meer.

Mijn huidige laptop is een iPad Air 2017. Deze heb naar tevredenheid zo'n 2 jaar gebruikt. Echter merk ik laatste tijd dat hij te sloom begint te worden. Ik zou graag iets snellers willen hebben.

Waarom koop ik dan geen MacBook Pro of de nieuwe Air?
Omdat ik dagelijks zeer vaak op verschillende plaatsen apparaten gebruik met een normale USB aansluiting, en ook regelmatig een geheugenkaartje in de laptop moet steken. Dit kan niet vanwege de beperkte slots. Zo'n hulpstuk lijkt me irritant en de kans is groot dat ik deze vergeet op de ene locatie of andere.

Zelf zie ik door de bomen het bos niet meer. Ik hoor graag van iemand die er een goede kijk op heeft. ;)

Wat zoek ik?
  • - Iets met USB / SSD slots
  • [list]
  • CD Rom aansluiting is absoluut geen must, ik heb een externe disk reader (gebruik ik eens per jaar)
  • [/list]
  • - 13 tot 16 inch
  • - lange accuduur (ik ben nu de MacBook Air gewend en die doet het wel een tijdje).
  • - Budget 1300 EUR
  • - Windows heeft de voorkeur, aangezien ik werk met software/websites van RDW Zakelijk, en deze ondersteunen officieel alleen Windows. Op Apple werkt het wel maar geen ondersteuning.
  • - Het moet een enigszins fijne laptop zijn die gemakkelijk te verplaatsen is, en ook een goede uitstraling hebben aangezien hij vaak een meter van mijn klanten staat.
Wie helpt me op weg?

Wat ga je met je laptop doen?
Surfen, mailen, maar ook online live veilingen volgen.

Wat is je budget?
Tot 1300 EUR max.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, de laptop wordt meegenomen onderweg, en enkel dag van zaak->huis.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee.

[ Voor 3% gewijzigd door MARCY! op 21-05-2020 18:55 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

De hogere series van Thinkpad of Dell zijn denk ik logische keuze. Ik zou kiezen voor 13/14 inch ivm de draagbaarheid. Bij Lenovo Thinkpads zijn de T en X series wel degelijk. Bij Dell zou ik kiezen voor een 7xxx serie of hoger. De XPS13 is héél mooi maar ligt net buiten je budget.

[ Voor 97% gewijzigd door 3x3 op 21-05-2020 19:01 ]

| live and give like no one else |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021