Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Optie voor verticaal filter in de muizen pricewatch?

Pagina: 1
Acties:

• DrowningElysium
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 31-05 14:01
Op moment was ik op zoek naar de opties voor verticale muizen. Echter kan ik geen enkel filter vinden hiervoor.
Zou deze in de toekomst toegevoegd kunnen worden?

• Fore!
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 16-06 07:51
Lijkt mij iets wat onder "ergonomisch" zou kunnen vallen. Dat filter bestaat helaas ook niet maar dekt de lading en meer.

[Voor 3% gewijzigd door Fore! op 21-05-2020 20:01]

• DrowningElysium
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 31-05 14:01
Er is dus wel een ergonomisch filter onder Muis Eigenschappen (2) > Muis eigenschappen > Ergonomisch:
https://tweakers.net/muiz...AdFlijpJVtJKZhZmRUmxtbS0A

Echter staan hier zeer veel horizontale muizen onder. Dus dit helpt niet echt in de zoektocht.

[Voor 16% gewijzigd door DrowningElysium op 21-05-2020 20:54]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 23:06

Mooijekind

Manager Product Content
Ik zal bij muis eigenschappen een nieuwe aanmaken voor verticale muis.
We krijgen dit bij een aantal muizen wel aangeleverd vanuit onze contentleverancier.

Het kan echter wel even duren voordat dit bij alle modellen staat ingevuld.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True