Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickjee
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 29-04 08:43
Binnenkort gaan we starten met de bouw van onze nieuwbouw en hierin is een Junkers Cerapur-4 ZWB 30-4 C gaswandcondensatieketel voorzien met vloerverwarming door ons sleutel op de deur bedrijf.

Hierbij zouden we graag de Nest v3 thermostaat gebruiken, maar ik wil niet de modulerende eigenschappen verliezen. Nu lees ik precies dat veel mensen problemen hebben met een Junkers samen met Nest en werken met een adapter, of is dit probleem ondertussen al opgelost?

Ik heb al contact opgenomen met nest zelf en hier kunnen ze me ook niet direct info geven omdat ik geen opentherm sturing heb ik op deze verwarmingsketel. Zover ik kan zien werkt de Junkers met e-bus.

Iemand die hier duidelijkheid over kan geven? Indien dit niet goed werkt kunnen we nog altijd een ander merk/type kiezen van verwarming.

Ik heb ook even bij Tado nagevraagd en deze zou wel modulerend werken met onze junkers (ze vertelden me dat deze modulerend werkt via Junkers_ht_bus, wat betekent dat het een digitale interface is.) Maar ik vermoed dat de nest dan niet werkt via diezelfde bus met digitale interface... ?

Zelf ken ik er jammer genoeg niet zo veel van :?
...

Marstek Venus 5,12 v.151 - Homewizard P1 (in gebruik) - CT003 v.114 - Sagemcom S211