Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• lpmroelofs
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 03-03 10:21
Beste mensen!! :)

Ik heb een huis gekocht met een overkapping waar 2 oude speakers ingebouwd zitten, ik geloof dat het oude auto speakers zijn. Ik heb 2 pijpjes gevonden waar een uit elk pijpje een zwarte en een rode kabel komen.

Hoe zou ik deze 4 kabels samen aan kunnen sluiten naar een audiojack, zodat ik die in mijn telefoon/laptop kan stoppen en zo muziek over beide speakers kan spelen.

Ik zat zelf te kijken naar een Tulp verloop - Terminal block
(https://www.allekabels.nl...CIQArY0HnbW0aApIGEALw_wcB)
maar weet niet hoe ik deze dan aan moet sluiten en of dit werkt..

Thanks in advance!!! _/-\o_

Beste antwoord (via lpmroelofs op 06-06-2020 11:22)

• luuksnijmegen
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 23:52
Prik de speakers in zoiets en je kunt gaan :)
https://www.amazon.nl/Dol...id=pla-907122176143&psc=1

Alle reacties

Acties:
  • +2Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 23:01

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

lpmroelofs schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 14:01:
Hoe zou ik deze 4 kabels samen aan kunnen sluiten naar een audiojack, zodat ik die in mijn telefoon/laptop kan stoppen en zo muziek over beide speakers kan spelen.
Niet. Het zijn passieve speakers. Tussen je bron (telefoon/laptop) en de speakers zal een versterker moeten.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Tartarus
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 01:18
Of je koopt goedkope laptop speakers. Knipt de kabels door en knoopt die plafond speakers eraan.
Is 5 minuten werk en zal niet veel slechter klinken dan wat je zelf al van plan was.

• Jag
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 23:51
Je hebt zoals @FeaR al stelde een versterker nodig. Iets dat je met heel ff googlen ook zef wel had kunnen vinden overigens!

Mini versterkers zijn heel makkelijk te vinden op ali express en vergelijkbaar. Kost je ongeveer 20euro plus dat je nog een 12v voeding nodig hebt die tenminste 2 A kan leveren (liever ietsjes meer).

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!
  • Pinned

• luuksnijmegen
Prik de speakers in zoiets en je kunt gaan :)
https://www.amazon.nl/Dol...id=pla-907122176143&psc=1

• luuksnijmegen
@lpmroelofs, met bovenstaand apparaatje is het gelukt? Klinkt het fatsoenlijk met de huidige speakertjes?
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True