Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Appie_1970_
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 07-07 10:28
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
65 inch televisie

Wat is je budget?
Tot 1000 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gewoon tv kijken. Misschien wat Youtube. Bengrijk is dat ik er mkv films op kan kijken. Ik heb regelmatig een film of serie in mkv 1080p die ik via usb kijk op mijn oude samsung. Deze slikt alles en geeft alles weer. Ook alle audio behalve true admos waar ik vorige week achter kwam. Niet erg is niet nodig. Maar dts moet hij wel kunnen spelen als dit in de mkv zit. Weet iemand of de 65RU8000 probleemloos mijn mkv's kan afspelen? Eventueel tips als ik een ander type tv nodig zou zijn?

Wat heb je zelf al gevonden?
Samsung 65RU8000

Welke vragen heb je hier nog over?
MOet mkv films en series kunnen spelen en geluid afspelen. Vast bedankt voor de eventuele reacties.

Alle reacties

• benbaba
  • Registratie: december 2009
  • Niet online
Google even op DTS + Samsung en je hebt je antwoord. 65 inch VA-alternatieven, die het als speler zelf kunnen, maar met iets mindere motion(controle) zijn de Sony XG70, Hisense B7500 en TCL EP680 - met Dolby Vision ondersteuning voor de laatste twee. Voor degelijke HDR moet je naar de Sony XF90.

• Appie_1970_
Ok. Dus geen dts...
Is dat dan voor de duurdere samsung...
Maar speelt deze 65ru8000 wel gewoon de mkb af?
En gewoon 5.1?
Ik heb een hw-h750 soundbar van Samsung.
Als ik nu een dat of 5.1 in de mkv heb komt dit ook uit de sounbar. Dus gaat niet naar stereo.
Blijft dit met de 65ru8000 gelijk?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 11:27

Major_ton

Shoot!

De duurdere Samsung modellen zullen ook geen DTS doen. MKV's worden wel gewoon afgespeeld en met een Dolby Digital audiotrack zal je ook 5.1 hebben, alleen met DTS dus niet. Dan moet je terugvallen op PCM 2.0.

DJI Mavic 2 Pro - DJI Ronin S - Fuji X-Pro1, X-H1, X-T3 - 16mm/1.4 - 35mm/2 - 56mm/1.2 - 10-24mm/4 - 50-140mm/2.8 - 7Artisans 7,5mm - LG 65B6 OLED - Sony 75XF9005 FALD LCD - PS4 Pro - AMD R7 2700X, 32GB DDR4, RTX-2070 - Hyundai Ioniq EV 38,3kW Premium

• Appie_1970_
Ok duidelijk inderdaad.
Samsung ondersteunt dus helemaal geen dts meer.
Jammer.
Moet er eens over nadenken wat ik dan wil.
Ik heb toch regelmatig een mkv met dts.
Dan een andere merk tv?
Ik las dat de samsung 65RU8000 een prima tv was voor het geld.

Hierboven werd aangegeven dat ander merken een iets mindere motion(controle) hebben?
Dus afgezien van het missen van dts is de samsung wel de beste keus?

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True