Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
65 inch televisie
Wat is je budget?
Tot 1000 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gewoon tv kijken. Misschien wat Youtube. Bengrijk is dat ik er mkv films op kan kijken. Ik heb regelmatig een film of serie in mkv 1080p die ik via usb kijk op mijn oude samsung. Deze slikt alles en geeft alles weer. Ook alle audio behalve true admos waar ik vorige week achter kwam. Niet erg is niet nodig. Maar dts moet hij wel kunnen spelen als dit in de mkv zit. Weet iemand of de 65RU8000 probleemloos mijn mkv's kan afspelen? Eventueel tips als ik een ander type tv nodig zou zijn?
Wat heb je zelf al gevonden?
Samsung 65RU8000
Welke vragen heb je hier nog over?
MOet mkv films en series kunnen spelen en geluid afspelen. Vast bedankt voor de eventuele reacties.
Ik zoek een?
65 inch televisie
Wat is je budget?
Tot 1000 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gewoon tv kijken. Misschien wat Youtube. Bengrijk is dat ik er mkv films op kan kijken. Ik heb regelmatig een film of serie in mkv 1080p die ik via usb kijk op mijn oude samsung. Deze slikt alles en geeft alles weer. Ook alle audio behalve true admos waar ik vorige week achter kwam. Niet erg is niet nodig. Maar dts moet hij wel kunnen spelen als dit in de mkv zit. Weet iemand of de 65RU8000 probleemloos mijn mkv's kan afspelen? Eventueel tips als ik een ander type tv nodig zou zijn?
Wat heb je zelf al gevonden?
Samsung 65RU8000
Welke vragen heb je hier nog over?
MOet mkv films en series kunnen spelen en geluid afspelen. Vast bedankt voor de eventuele reacties.