Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Verticaal mounten tg5 sharkoon

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Xanderl2006
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 27-03 19:20
Hi
Ik wil graag mijn videokaart verticaal mounten in mijn sharkoon tg5.
Het is een 1070 van gigabyte Aorus.
Ik vind op internet niks voor deze kast.
Weet iemand toevallig of deze er wel zijn?

Alle reacties

• Outerspace
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 00:24

Outerspace

Moderator General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Van wat ik heb gevonden is dat niet mogelijk met deze kast (tenzij je je kast wil verbouwen). Je kan je ook vragen of het wel handig is om te doen, de temperaturen schieten namelijk omhoog. Zie ook deze review: Foritain's Wall-of-Text: Vertical GPU mounts zijn (meestal) dom.

[Voor 4% gewijzigd door Outerspace op 21-05-2020 00:08]

Jack of all trades | Screener | Tweakers Gallery | Spotify!

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True