Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Ik zou graag tips willen over het bouwen van een game pc

Pagina: 1
Acties:
  • 177 views

Vraag

• Ruben d
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 23-05-2020
Kan ik tips krijgen over wat voor onderdelen ik zou kunnen veranderen?

Een paar aanpassingen van onderdelen die jog niet op de foto’s staan zijn:
-geen 3600x maar 3600
-een atx moederbord ipv matx

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Met vriendelijke groeten,
Ruben

[Voor 64% gewijzigd door Ruben d op 20-05-2020 22:47]

Alle reacties

• Ludwig005
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 12:48
Zou je de titel niet even kunnen aanpassen?
Upload even de foto via een online dienst of het fotoalbum.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 12:56
Ruben d schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 22:37:
Kan ik tips krijgen over wat voor onderdelen ik zou kunnen veranderen?
Veranderen waaraan?
Een paar aanpassingen van onderdelen die jog niet op de foto’s
welke foto's?
staan zijn:
-geen 3600x maar 3600
-een atx moederbord ipv matx
Zonder te weten wat je voor de rest in petto hebt en wat je met het systeem gaat doen valt het niet mee om een advies te geven.

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 12:17

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Sunglasses and beards

@Ruben d Lees eerst dit even: Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Ik had je advertentie op V&A al weggehaald om dezelfde reden.
Je zal dus een betere openingspost moeten maken in het juiste forum met de juiste gegevens, zodat we je kunnen helpen. Met de huidige karige informatie is het schieten met hagel.. en daar is niemand mee gebaat. Daarnaast zijn lijstjes van externe webshops niet toegestaan.
Ga dus even naar Desktop Aankoop Advies, lees DAA beleid en open dan een nieuw topic. Daar krijg je automatisch een sjabloon te zien wat je netjes kunt invullen.

Succes!

[Voor 50% gewijzigd door Microkid op 20-05-2020 22:50]

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True