Toon posts:

LSC smart connect programmeer probleem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• buzzerjump
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 26-09-2020
Mijn vraag
...
ik wil graag 2 lampen van de action zo programmeren dat ze aan gaan als ik de kamer in kom en uit gaan als er geen beweging is

Relevante software en hardware die ik gebruik
...
LSC Smart Connect E14 (lamp kleine fitting)
LSC Smart Connect E27 (lamp grote titting)
LSC Smart Connect Movement sensor (bewegingssensor)

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
heb al van alles geprobeerd met de app maar kom er niet uit hoe je hem zo programmeert

ik heb ook in gedachten om de LSC Smart Connect door sensor te kopen om te zorgen dat een zorg dat ze aan gaan en de door sensor weer uit doet als ik de deur uit ga

hoop dat iemand me hiermee kan helpen

Alle reacties

Acties:
  • +2Henk 'm!

• killerbie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-03 10:53
buzzerjump schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 22:13:
Mijn vraag
...
ik wil graag 2 lampen van de action zo programmeren dat ze aan gaan als ik de kamer in kom en uit gaan als er geen beweging is

Relevante software en hardware die ik gebruik
...
LSC Smart Connect E14 (lamp kleine fitting)
LSC Smart Connect E27 (lamp grote titting)
LSC Smart Connect Movement sensor (bewegingssensor)

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
heb al van alles geprobeerd met de app maar kom er niet uit hoe je hem zo programmeert

ik heb ook in gedachten om de LSC Smart Connect door sensor te kopen om te zorgen dat een zorg dat ze aan gaan en de door sensor weer uit doet als ik de deur uit ga

hoop dat iemand me hiermee kan helpen
Er is een hele topic ivm de tuya/lsc (heb de link even niet bij de hand).

In ieder geval,
1. download de Smart life app en log in etc
2. koppel je lampen en sensor in de app
3. ga in de app naar het "smart" gedeelte, kies vervolgens "instellen" en klik op het "+" rechts vanboven.
4. kies when device status changes, kies je sensor en kies vervolgens naar status: beweging
5. klik op run devices, kies je twee lampen hier , kies voor aanzetten
6. kies voor vertreaging, stel hier een vertraging in (hoelang de lampen branden)
7. klik op run devices, kies opnieuw die twee lampen, kies voor uitzetten.

• Ruben78
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 06-12-2020
Hoi. Ik heb 6 LSC G10 spotjes van de Action, die ik boven mijn eettafel wil hangen. Zaten eerst halogeen spots in. Heb halogeendimmer vervangen voor gewone aan/uit schakelaar. Nu gaan de 6 LSC spotjes wel knipperen (in de verbind mode) maar werkt allemaal niet. Iemand enig idee hoe ik 6 LSC G10 spotjes kan verbinden zodat ze het allemaal doen? Bedankt!

• Fabsie
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 09-02-2021
Goede avond allemaal, Ik heb een vraagje ik gebruik de LSC SMART APP alleen nu ben ik onlangs van WiFi veranderd. Hoe zet ik dan in 1x dan alles om in die app of moet ik alles 1 voor 1 weer erin zetten?😱

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
De wifi configuratie staat in de apparaten zelf dus je moet alles opnieuw configureren
😱

Try SCE to Aux

• DaRk PoIsOn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-03 16:05
ImNotnoa schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 20:34:
De wifi configuratie staat in de apparaten zelf dus je moet alles opnieuw configureren
😱
Of je nieuwe modem/router de oude SSID en password geven!

who put a "stop payment" on my reality check

• T.holleman
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 11-08-2022
Weet iemand de juiste instellingen op een samsung mobiel android 10 voor de smart deurbel. Ik ben nu 3 dagen bezig maar soms doet hij het wel en vaak ook niet. Zowel bewegingsdetector als beurbelmelding. Als ik de deurbel installeer in de LSC app dan komen er 2 afbeeldingen die laten zien wat ik aan moet passen op mijn mobielinstellingen maar kan daar geen chocola van maken.

• Opa2
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 23-11-2021
Ik heb de lsc PIR motion bewegingsmelder bij action gekocht.
Geïnstalleerd in de app, als ik de app open houd reageert de melder op beweging middels alarm geluid op mijn telefoon. Prima dacht ik. Doch als ik de app verlaat krijg ik (ondanks beweging) helemaal geen melding meer te zien en te horen op mijn telefoon.
Dus bij de open app werkt het en bij overgang naar een andere app geen reacties meer terwijl dat wel dient te gebeuren.
En dan ook, als ik de melder bij instellingen uitzet blijf ik toch in het alarm iedere beweging gemeld zien.
Dus hij detecteert gewoon door.
Dat wordt dus iedere dag 100 meldingen opruimen.
Wie weet raad, instellingen op samsung s52 5g nagezien, weet niet wat ik moet doen.
Hoe e.e.a. in te stellen dat ik altijd gewaarschuwd wordt via de telefoon bij bewegingsmelding.
Who nows...🤔
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee