Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Microsoft 365 Family] Microsoft Store apps zijn 2016?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• diersestook
  • Registratie: januari 2020
  • Laatst online: 31-05 15:04
Een vraag waar ik benieuwd naar ben en zo geen duidelijke informatie online kan vinden is:

Ik maak onderdeel uit van een Microsoft 365 Family abonnement en heb Office 365 apps geïnstalleerd via de Microsoft Store. Ik was altijd in de veronderstelling dat je dan de laatste Office versie aangeboden krijgt. Hieronder zie je de informatie uit bijvoorbeeld Word

Volgens de Microsoft Store wordt Word 2016 geïnstalleerd en niet Word 2019? Weet iemand hoe dit nu zit?

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 22:28

DarkSide

theres no place like ::1

Wat verwacht je?
https://docs.microsoft.co...ates/monthly-channel-2020

Je hebt gewoon office 365.
Dat was eerst 2016 welke je ook los kon krijgen.
Nu heb je los office 2019 voor als geen O365 hebt of kunt draaien.

Gebuik nooit de apps.(op one note na)
Maar je versie is gewoon de monthly chanel van mei.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True