Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Lockscreen notificatie iPhone 7

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 17:26

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Topicstarter
Ik heb een iPhone 7 met laatse iOS versie erop met het volgende probleem:

Als ik een notificatie binnenkrijg dan staat die netjes op m'n lockscreen. Als je er lang op drukt, dan activeer je de zogenaamde Quick Actions. Bij een notificatie van de herinneringen app kun je bv dan kiezen om deze als voltooid in te stellen.

Het probleem is echter dat ik alleen nog maar helemaal rechts op de notificatie kan drukken met 3d touch om het Quick Action menu te activeren (zie screenshot). Ik weet zeker dat voor heen je gewoon overal op de notificatie kon klikken om de Quick actions te activeren.

Als test de iPhone 7 van m'n zoon erbij gepakt en idd bij zijn iPhone mag je links, rechts, midden, boven en onder drukken om de Quick actions te activeren.

Scherm stuk zou je dan denken, maar nee. Op m'n homscreen kan ik gewoon op elk icoon van een app klikken met long press en dat werkt gewoon.

Is dit ergens een instelling die ik over het hoofd zie? Heb alles al na gelopen qua instellingen. Overigens werkt de quick action wel op het lock screen van de iPad van 1 jaar oud. Waar ik ook druk op de notificatie onder het zelfde account.

Wie oh wie heeft het antwoord? Via Google natuurlijk ook gezocht maar niks kunnen vinden op kb artikelen van Apple na over hoe je notificaties en 3d touch moet inschakelen.

XBL: MRE Inc

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True