Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Nieuwe iPhone
Wat is je budget?
Tot max. €600 - €650
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Nieuwe iPhone voor een 14, bijna 15-jarige, ter vervanging van een refurbished iPhone 6S 64GB. Voornamelijk YouTube videos bekijken, spelletjes spelen, sociale media (Whatsapp, Instagram)
Wat heb je zelf al gevonden?
[i]Het wordt waarschijnlijk kiezen tussen de SE 2020, XR of XS.
Welke vragen heb je hier nog over?
In eerste instantie gedacht aan de SE 2020: nieuwste SoC en lange ondersteuning want pas uitgebracht. Maar, zoon is een gamer en heeft altijd problemen met de batterij. De SE biedt geen beterschap vrees ik. Vormgeving is ook ouderwets en resolutie minder. XR en XS zien er wel moderner uit, betere resolutie en batterij, maar is dit de meerprijs waard? SoC is ook ouder en minder lange ondersteuning. Wat is de betere keuze voor zo'n puber?
Ik zoek een?
Nieuwe iPhone
Wat is je budget?
Tot max. €600 - €650
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Nieuwe iPhone voor een 14, bijna 15-jarige, ter vervanging van een refurbished iPhone 6S 64GB. Voornamelijk YouTube videos bekijken, spelletjes spelen, sociale media (Whatsapp, Instagram)
Wat heb je zelf al gevonden?
[i]Het wordt waarschijnlijk kiezen tussen de SE 2020, XR of XS.
Welke vragen heb je hier nog over?
In eerste instantie gedacht aan de SE 2020: nieuwste SoC en lange ondersteuning want pas uitgebracht. Maar, zoon is een gamer en heeft altijd problemen met de batterij. De SE biedt geen beterschap vrees ik. Vormgeving is ook ouderwets en resolutie minder. XR en XS zien er wel moderner uit, betere resolutie en batterij, maar is dit de meerprijs waard? SoC is ook ouder en minder lange ondersteuning. Wat is de betere keuze voor zo'n puber?