Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• embellir
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 25-05 13:50
Ik ben op zoek naar een beamer ter aanvulling van de lessen die ik geef.
Ik geef tekenlessen en wil live dat wat ik teken op een scherm beamen. Ik zou dit graag willen doen met mijn telefoon een Samsung 9.

De beamer moet dus met een usb 02 aansluiting naar mijn telefoon kunnen maken eventueel via bluetooth
ik zoek iets waarvan de lamp op den duur geen verkleuring geeft
en het beeld moet scherp genoeg zijn voor een klaslokaal.

De ruimte waar ik de lessen geef zijn voorzien van projectieschermen en kan verduisterd worden.

Ik wil natuurlijk ook geen hoofdprijs betalen. dacht zelf aan max €200,00

Wat zouden jullie mij aanraden?

Ik had zelf deze gevonden https://www.lumeri.nl/iv280-b.html maar reviews over lumeri zijn erg wisselend.

• Michael Knight
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 20:40

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Ik verplaats je even naar CEA, aangezien dit aankoopadvies is :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• sypie
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
Een USB2 verbinding naar je telefoon? Waarom geen HDMI? Daarvan weet je bijna zeker dat het gaat werken, met USB is het maar afwachten.

• embellir
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 25-05 13:50
Bedankt voor het advies. Ik ben maar een leek. Ik ken HDMI wel, maar had er geen weet van dat dit op de telefoon kan.

Iemand ook advies wat voor een beamer ik kan aanschaffen?

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True