Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Martijn_Folkers
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 17-11 10:16
Goedendag,

Recent heb ik voor de switch een headset aangeschaft met een aux aansluiting er op. Deze werk naar behoren.
Echter heb ik er toen ook een 3M AUX verleng kabel (Male naar female uiteraard) bij besteld, Echter is het geluid belabberd te noemen via de kabel... toen dacht ik.. ik probeer het met een ander apparaat en wat blijkt.. overal hetzelfde resultaat.

Ik heb het een en ander gezocht en zo ver ik kan vinden zou dit moeten werken en is deze kabel vermoedelijk niet helemaal goed.

Mijn concrete vraag: Wie heeft er ervaring met een aux headset via verlengkabel op de switch aan te sluiten en kan mij helpen? Aangezien bluetooth niet standaard ondersteund word door de switch :-(

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True