Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

GearGrip Micro LT

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Tom970G1
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 19:32
Weet iemand of en waar ik een harnas zoals de GearGrip Micro LT zou kunnen halen?
Ik heb een Fractal Design Node 304 welke ik graag als een soort koffer zou willen kunnen dragen.
De GearGrip Micro LT is zelf bijna niet te verkrijgen maar het design is redelijk simpel, misschien dat iemand iets kan adviseren :)

Thx!

Alle reacties

Acties:
  • +2Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 00:59

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Setje spanbanden met een gefreesd handvat?

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

• SA007
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 20:47

SA007

Moderator Tweaking
Ik denk dat er meer keuze is in bagagebanden qua makkelijke clips, spanbanden zijn wel erg stevig maar dat is hier natuurlijk niet heel erg nodig.

Maar inderdaad, een paar stukken band en een handvat ben je er in principe, kan je er prima wat bijzonders van maken.

Alternatief: Gewoon een handvat bovenop je kast schroeven?

Klok is stuk :(

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True