Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Aliens vs Predator 2 , capture the flag mod

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Gps4l
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 23-05 19:24
Mijn vraag
Ik heb ooit een map gemaakt voor deze mod.
Er zijn twee enterprise ( van star trek) en de vlag staat op de bridge.

https://www.moddb.com/mod...on-with-the-russian-bears

Mijn map op 5m 20

Ik probeer nu uit te vinden wat een game server tegenwoordig kost.

Wat zou het mij gaan kosten om een server te huren, 16 spelers max uit me hoofd?

Ik heb natuurlijk al gezocht, maar zie dit spel niet in de lijst van spellen.
Ik weet wel dat er nog servers zijn, met een nieuwe server patch, want de officiële servers zijn al jaren niet meer.

https://master.avpunknown.com/

Daar staan ook ctf servers bij, maar ik weet inmiddels dat dit een andere capture the flag mod is, als de mod waar ik een map voor gemaakt heb.

Suggesties welkom, en ik denk dat ik nog wel weet hoe je een aliens vs predator 2 server opzet.
Veel ondersteuning heb ik dus niet nodig, maar wel een server.

Ik zag al prijzen voorbij komen van over de 100 euro per maand, en dat gaat hem niet worden.
Zoveel geld heb ik zeker niet.

Wel apart, denk je alles van een spel te weten, en dan kom je er achter dat er twee capture the flag mods zijn.

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 21:00
Gefeliciteerd :+ (Met je verjaardag)

Kun je niet bijvoorbeeld met een goedkoop socket 775 setje zelf hosten, vanuit huis?

[Voor 20% gewijzigd door HugoBoss1985 op 20-05-2020 16:01]

Corsair 200R - CM V550M - Gigabyte Z390 Elite - i7 9700k @ 5,0 1,34v - Noctua NH-D15S- 16gb G-skill CL15 3600 @ CL14 1,44v - MSI GTX 970 Gaming - Samsung 970 EVO 512 - Windows 10 Pro 64

• Gps4l
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 23-05 19:24
Geen idee, ik heb hier wel een oudere pc staan die het makkelijk aan moet kunnen.

Amd phenom II x4.

Dan moet ik alleen wel kijken hoe ik een tweede pc aan het internet hang.

Het is wel een idee. :)

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True