Beste lezers,
Ik ben van plan mijn pc een upgrade te geven door alles te vervangen behalve mijn behuizing ( Sharkoon SKILLER SGC1 - Midtowermodel ) en voeding (coolermaster 550v ca 3 jaar oud)
In het verleden werd mijn pc voornamelijk voor gaming gebruikt maar met de komst van mijn dochter is dit op een lager pitje terecht gekomen neemt niet weg dat ik nog altijd graag een spel speel op de pc alleen wat minder.
Op het moment heb ik deze samenstelling gemaakt:
Moederbord: MSI B450 GAMING PRO CARBON AC
Processor: AMD ryzen 5 3600
Ram: G.Skill Aegis F4-2400C15S-16GIS
Ssd: WD Blue WDS100T2B0B
Videokaart: MSI GeForce GTX 1660 Gaming X
Ik hoop rond de 800,- klaar te zijn met deze upgrade.
Overklokken is voor mij niet van toepassing.
Pc wil ik blijven gebruiken voornamelijk voor gaming.
Ben niet per se gebonden aan merken.
Mijn voornaamste wens met deze upgrade is om er weer een paar mee vooruit te kunnen en voldoende opslag voor foto’s en video’s.
Ik ben van plan mijn pc een upgrade te geven door alles te vervangen behalve mijn behuizing ( Sharkoon SKILLER SGC1 - Midtowermodel ) en voeding (coolermaster 550v ca 3 jaar oud)
In het verleden werd mijn pc voornamelijk voor gaming gebruikt maar met de komst van mijn dochter is dit op een lager pitje terecht gekomen neemt niet weg dat ik nog altijd graag een spel speel op de pc alleen wat minder.
Op het moment heb ik deze samenstelling gemaakt:
Moederbord: MSI B450 GAMING PRO CARBON AC
Processor: AMD ryzen 5 3600
Ram: G.Skill Aegis F4-2400C15S-16GIS
Ssd: WD Blue WDS100T2B0B
Videokaart: MSI GeForce GTX 1660 Gaming X
Ik hoop rond de 800,- klaar te zijn met deze upgrade.
Overklokken is voor mij niet van toepassing.
Pc wil ik blijven gebruiken voornamelijk voor gaming.
Ben niet per se gebonden aan merken.
Mijn voornaamste wens met deze upgrade is om er weer een paar mee vooruit te kunnen en voldoende opslag voor foto’s en video’s.
[ Voor 24% gewijzigd door Wolters90 op 20-05-2020 16:35 . Reden: Ik werd door catch22 erop gewezen wat punten te vergeten te vermelden ]