Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• phaverkamp
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 02-11 12:14
Mijn vraag
Sinds het gebruik van dit philips scherm loopt mijn laptop traag (Dell Latitude 5490) (Intel UHD grapics 620). Excel opent langzaam, muis vertoond lag.
Het scherm blijft op 4k/30hz hangen, ik kan het scherm niet naar 60hz zetten (terwijl dat wel ondersteund wordt)

Zodra ik de HDMI kabel los koppel loopt het weer soepel. Ik heb al met bijvoorbeeld gelijke resolutie scherm/monitor gespeeld, maar ook dat heeft weinig effect.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Drivers opnieuwe geinstalleerd voor de videokaart en voor het beeldscherm (Beeldscherm specifieke Philips driver vervangen, videokaart is hetzelfde gebleven.

Alle reacties

• xtrme
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 08:46
hdmi <2.0 is max 30hz
hdmi >2 is 60hz
kun je hem aansluiten met Displayport via een usb-c -> dp kabel

jou laptop support dp via usb-c

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True