Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Verstuurde mail komt niet aan bij groepsmail (werk) in Gmail

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Soheel
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 27-05-2020
Kan iemand mij helpen met het volgende:

Op het werk hebben wij een algemeen email adres. Wordt voornamelijk gebruikt om dagelijks met de collega's te communiceren inzake updates, wijzigingen, afgewerkte taken, openstaande aanvragen,..

Sinds enkele dagen komen mijn mails die ik naar dit algemeen e-mail adres verstuur niet meer aan.
Bij mijn collega's werkt het zoals voorheen en is er geen probleem.

De mails zijn ook niet meer terug te vinden in spam en krijg ook geen foutmelding of dergelijke.

Weet iemand hier raad mee?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Beste antwoord (via F_J_K op 27-05-2020 10:12)

• Soheel
Blijkbaar is het probleem verholpen.

De beheerder heeft mij als safe author aangeduid en vanaf nu komen mijn mails wel aan in de groepsmail.

Bedankt voor jullie hulp.

Alle reacties

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 21:48

g0tanks

Moderator CSA
Welkom op Tweakers. :)

Zou je ook de laatste twee vragen willen invullen waar naar wordt gevraagd bij het openen van een topic?
Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Met name informatie over de emailprovider is onduidelijk. Maken alle partijen in dit verhaal gebruik van Gmail?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Soheel
Klopt, alle partijen maken gebruik van Gmail.

Voor de rest:

HP Laptop, Windows 10 (home),
Processor: Intel(R), Core(TM) i3-5005u CPU@ 2.00GHZ
64-bits besturingssysteem, x64-processor

Ik heb op dit forum een gelijkaardige topic proberen op te zoeken maar niet echt gevonden.

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Er van uitgaande dat er geen berichtregel is zoals 'als van Soheel dan weggooien' (:P ): misschien ben je op een of andere reden aangemerkt als spammer? Kan je wel naar andere gmailadressen mailen?

Als je een mailserver in eigen beheer hebt: check de logs ervan. Als je die niet hebt: kijk eens wat je terugkrijgt als je via telnet een mail direct aan de Gmail server stuurt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Soheel
Ik ben hiervoor ook met onze admin beheerder in contact.

Blijkbaar komen de mails aan in een lijst die hij eerst moet goedkeuren vooraleer ze effectief bij de collega's hun inbox terecht komt.

Mails komen blijkbaar aan in 'pending messages' stuurt hij. Ik ben inderdaad al spammer aangemerkt.
De beheerder keurt mijn mails goed aan en heeft mij ook als 'safe author' aangeduid voor toekomstige berichten. Echter blijven mijn mails als spam steken in de pending messages

Ik kan wel naar andere gmailadressen sturen. Niet naar de algemene email adres.

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ah dat, het is zo'n group. @g0tanks bedoelde met zijn vraag over de relevante software etc meer dergelijke zaken (de cpu zal hier minder relevant zijn bij deze vraag).

Je beheerder zou jouw IP-adressen op de Email whitelist kunnen zetten of zelfs die scan site-breed uitschakelen. (https://admin.google.com/...vice=email&subtab=filters)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• Soheel
Blijkbaar is het probleem verholpen.

De beheerder heeft mij als safe author aangeduid en vanaf nu komen mijn mails wel aan in de groepsmail.

Bedankt voor jullie hulp.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True