Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Yboyray
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 16-06 08:12
Ik ben een automatisch installatie scriptje aan het samenstellen waar alle stappen automatisch voor me gedaan worden. Ik zit alleen met het probleem dat ik een .msi installer grafisch wil openen omdat ik hier te maken heb met verschillende mogelijke instellingen. Alleen als ik dit bestand probeer te openen geeft hij mij het niet grafische deel. Het scriptje dat ik aan het maken ben moet zo simpel mogelijk zijn. Ik denk dat dit wel mogelijk moet zijn alleen als ik dit op google opzoek krijg ik alleen resultaten waar mensen het tegenover gestelde willen. Ik ben overigens ook niet echt ervaren met .bat files. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Beste antwoord (via Yboyray op 26-05-2020 14:19)

• hhoekstra
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 16-06 10:49
Je kan je installatie van het MSI bestand automatiseren doormiddel van een MST bestand.

en ander gewoon het command

msiexec /i <msi file>

[Voor 24% gewijzigd door hhoekstra op 20-05-2020 12:07]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 16-06 10:49
Je kan je installatie van het MSI bestand automatiseren doormiddel van een MST bestand.

en ander gewoon het command

msiexec /i <msi file>

[Voor 24% gewijzigd door hhoekstra op 20-05-2020 12:07]

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True