irc.fokzine.net
zoeken kan geen kwaad hoor
zoeken kan geen kwaad hoor
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
weet je wel dat het makkelijk is als je ook een irc progje hebt?
Audi A8 W12 6.0
<li> Officiële (kuch) t.net channel zit op irc.tweakers.net / #tweakers.net
<li> En er is er nog één met een andere groep bezoekers op irc.sorcery.net / #tweakers.net
<li> En er is er nog één met een andere groep bezoekers op irc.sorcery.net / #tweakers.net
maar die op irc.tweakers.net is gezelliger
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Nadeel is wel, dat er vreselijk veel moderators/administrators/newsposters van GoT en t.net zitten.Op dinsdag 07 augustus 2001 07:52 schreef Traag het volgende:
Dus als je daar bezwaar tegen hebt...
Op dinsdag 07 augustus 2001 07:54 schreef ACM het volgende:
Nadeel is wel, dat er vreselijk veel moderators/administrators/newsposters van GoT en t.net zitten.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Dat maakt het juist gezelligOp dinsdag 07 augustus 2001 07:54 schreef ACM het volgende:
[..]
Nadeel is wel, dat er vreselijk veel moderators/administrators/newsposters van GoT en t.net zitten.
Verwijderd
nou, lachen.. 't lijkt vaak net de huiskamer, maar dan op IRC...Op dinsdag 07 augustus 2001 08:33 schreef Buzzman het volgende:
[..]
Dat maakt het juist gezellig
Verwijderd
Nuttige toevoeging:
op irc.fokzine.net channel #tmf is het nog gezelliger.
/me komt in de buurt van spemmen
op irc.fokzine.net channel #tmf is het nog gezelliger.
/me komt in de buurt van spemmen
Hmm... ik zeg maar niets daarover... als ik zeg dat de ene server beter is word ik gepest op de andereOp dinsdag 07 augustus 2001 07:52 schreef Traag het volgende:
Tis wel zo dat irc.fokzine.net een betere/stabielere IRC server is dan elke server van sorcery...
hmm, daar laat ik me maar niet over uit
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Niet waar!Op dinsdag 07 augustus 2001 13:53 schreef BrZ het volgende:
Tis wel zo dat irc.fokzine.net een betere/stabielere IRC server is dan elke server van sorcery...
[insiders]/brz[/insiders]
Under Construction
Kan BrZ nu gekicked worden!? Overlopert!
en dan meteen een onjoin kick erop...das veel leukerOp dinsdag 07 augustus 2001 16:29 schreef McMiGHtY het volgende:
Kan BrZ nu gekicked worden!? Overlopert!
Under Construction
Verwijderd
daarom is irc.tweakers.net nou precies een stuk leukerOp dinsdag 07 augustus 2001 16:30 schreef datwainer het volgende:
[..]
en dan meteen een onjoin kick erop...das veel leuker
jij noemt een onjoin kick niet leuk?!?!?Op dinsdag 07 augustus 2001 16:31 schreef Paz het volgende:
[..]
daarom is irc.tweakers.net nou precies een stuk leuker
Under Construction
* Jorik slaps Lasher[studie] around a bit with a large trout
* datwainer doneert zijn casema verbinding aan JorikOp dinsdag 07 augustus 2001 16:36 schreef Jorik het volgende:
* Jorik slaps Lasher[studie] around a bit with a large trout
Under Construction
[16:38.51] *** datwainer (datwainer@c72fae7b.delft.d8dfbe59.net.hmsk) has quit IRC (Ping timeout)Op dinsdag 07 augustus 2001 16:38 schreef datwainer het volgende:
[..]
* datwainer doneert zijn casema verbinding aan Jorik
ROFLOp dinsdag 07 augustus 2001 16:43 schreef Jorik het volgende:
[..]
[16:38.51] *** datwainer (datwainer@c72fae7b.delft.d8dfbe59.net.hmsk) has quit IRC (Ping timeout)
Under Construction
Nee joh... zo lang hoef ik nie in me logs te zoeken voor een ping time-out van jouOp dinsdag 07 augustus 2001 16:45 schreef datwainer het volgende:
[..]
ROFLhebbie dat helemaal over zitten tikken
Alleen ff de timestamp veranderen
true trueOp dinsdag 07 augustus 2001 16:48 schreef Jorik het volgende:
[..]
Nee joh... zo lang hoef ik nie in me logs te zoeken voor een ping time-out van jou
Alleen ff de timestamp veranderen
Under Construction
En hierbij een van de grootste nadelen van een static IPOp dinsdag 07 augustus 2001 16:34 schreef Lasher het volgende:
/msg chanserv akick #tweakers.net add *!*@6ca5ec9f.6ca5ec83.195.241.imsk
Pagina: 1