Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wat moet ik upgraden?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• sebbiedebas
  • Registratie: april 2019
  • Laatst online: 20-05-2020
Hallo,

Gigabyte 1070ti
B250M-HDV
Intel I5-7500
Formula gold 450w psu
500gb EVO Samsung SSD
16gb ram(weet niet welke)

Mijn naam is sebas en ik ben zestien jaar oud. Ik heb vorig jaar een pc gebouwd waar ik lang voor gespaard heb en erg blij mee ben, ik heb wel een vraag. In bijvoorbeeld GTA V heb maar 30 FPS, wat ik raar vindt, aangezien ik een vriend heb met een erg gelijke performance pc en die smoothly 60 FPS heeft. Daarom vraag ik mij af wat ik moet upgraden om wat meer performance te krijgen,

Alvast bedankt

Alle reacties

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 06:28

br00ky

Moderator Harde Waren
In plaats van te vertellen hoe je heet en hoe oud je bent (boeit echt niemand ;) ) kan je beter vertellen wat je allemaal gedaan hebt om je FPS te meten etc.

Begin eens met een uitdraai van Afterburner terwijl je aan het gamen bent. Nu kunnen we er nog niets zinnigs over zeggen.

• Balance
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 21:23
@sebbiedebas Begin eens met je software te checken:

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True